poznaj trenera
Karolina
Krzywicka
Trener biznesu, coach, twórca szkoleń e-learningowych, ekspert w dziedzinie blended learningu i instructional designu, planowania i wdrażania szkoleń
Rozwój to proces
Wierzę, że prawdziwy rozwój człowieka, pracownika czy firmy to proces. Dlatego pracuję z klientami od początku do końca. Przeprowadzam analizę, wspólnie z klientem definiuję cele, przygotowuję plan działania, szkolę lub tworzę procesy szkoleniowe, a następnie pomagam przy wdrożeniu nowych postaw, sposobów działania i wiedzy w codzienne funkcjonowanie.
Szkoleń w sali
odwiedzonE firmy
szkoleń on-line
scenariuszy e-learningowych
Potrzebujesz dobrego szkolenia?
Podejrzewasz, że Tobie lub Twoim pracownikom potrzebne jest szkolenie? A może w Twojej firmie coś nie działa i myślisz, że Twój zespół potrzebuje wsparcia? Zorientowałeś się, że konkurencja właśnie Was wyprzedziła i myślisz, że ma bardziej wyszkolonych pracowników?
Zamów bezpłatną konsultację. W ciągu 15 minutowej rozmowy sprawdzimy czy w Twojej sytuacji szkolenie jest dobrym rozwiązaniem (bo nie zawsze jest) i pokażemy możliwe rozwiązania.
z kim najczęściej pracuję
Z dużymi organizacjami
Lata przepracowane w korporacjach powodują, że bardzo dobrze rozumiem potrzeby zarówno pracowników jak i osób zarządzających. Wychodząc im naprzeciw pomagam zmieniać ludzi i organizacje tak, aby działały sprawniej stając się jednocześnie „bardziej ludzkie”.
Z szybko rozwijającymi się średnimi i małymi firmami
Dynamiczny rozwój powoduje, że w takich firmach bardzo często nagle zmienia się wszystko: trzeba uporządkować procesy, zmienić sposób funkcjonowania firmy, zdefiniować odpowiedzialności poszczególnych pracowników, którzy nagle odkrywają, że nie znają już każdego choćby z widzenia. Pomagam firmom bezpiecznie i sprawnie przejść przez zmianę.
Z firmami opierającymi rozwój na wartościach
To firmy, które chcą budować swój rozwój w oparciu o jasno komunikowane wartości oraz kulturę pełną szacunku, bo rozumieją, że dziś nie wystarczy „kazać ludziom coś zrobić”. Pomagam im budować standardy i narzędzia oraz rozwijać odpowiednie kompetencje pracowników, aby potrafili skutecznie działać.
Z firmami sprzedażowymi
które rozumieją, że to sprzedaż i obsługa klienta jest kluczowa dla ich działania. Pomagam im rozwijać kompetencje sprzedażowe ich pracowników, aby zawsze byli oni o krok przed konkurencją.
Z firmami z branży IT
które poszukują wsparcia w budowaniu efektywnego zespołu oraz kultury organizacyjnej opartej na klarownych wartościach. Rozumieją, że kluczem do sukcesu w dynamicznym środowisku technologicznym jest nie tylko posiadanie odpowiednich kompetencji technicznych, ale również umiejętność współpracy, komunikacji i podejmowania decyzji w zespole. Pomagam im w kształtowaniu standardów organizacyjnych, które sprzyjają rozwojowi pracowników oraz wzmacniają zaangażowanie i lojalność wobec firmy.
Z firmami szukającymi mówców
Wiele firm organizuje wystąpienia dla swoich pracowników lub klientów. Pomagam im zainspirować odbiorców, przekazać wartościowe treści, a także budować ich zaufanie, wywołać pozytywne zmiany w myśleniu, postawach oraz motywować do działania.
Więcej o szkoleniach znajdziesz na naszym blogu.
7 kluczowych kroków, aby szkolenia przynosiły oczekiwane efekty
Szkolenia organizujemy po to, by podnieść kompetencje naszych pracowników. Zacznijmy od początku, czyli omówienia czym te kompetencje są.Kompetencje to umiejętności, które rozwijają się poprzez zdobytą wiedzę i objawiają się poprzez właściwe postawy, będące gotowością...
Rozszyfrujmy E-learning. Co to takiego?
Teraz, gdy informacje są dostępne na wyciągnięcie ręki, termin "e-learning" jest używany na różne sposoby, co czasem prowadzi do pewnego zamieszania. Ale co to tak naprawdę jest? Jak się różni od innych form zdobywania wiedzy online, takich jak randomowo zebrane...
Szkolić czy nie szkolić?
W dzisiejszym dynamicznym środowisku biznesowym, nieustanne uczenie się i rozwijanie kompetencji stają się nieodłącznym elementem sukcesu. Jednakże, koszty szkoleń często budzą wątpliwości, zwłaszcza wśród przedsiębiorców zmagających się z długą listą płatności do...