poznaj trenera

Karolina
Krzywicka

Trener biznesu, coach, twórca szkoleń e-learningowych, ekspert w dziedzinie blended learningu i instructional designu, planowania i wdrażania szkoleń

Rozwój to proces

Wierzę, że prawdziwy rozwój człowieka, pracownika czy firmy to proces. Dlatego pracuję z klientami od początku do końca. Przeprowadzam analizę, wspólnie z klientem definiuję cele, przygotowuję plan działania, szkolę lub tworzę procesy szkoleniowe, a następnie pomagam przy wdrożeniu nowych postaw, sposobów działania i wiedzy w codzienne funkcjonowanie.

Szkoleń w sali

odwiedzonE firmy

szkoleń on-line

scenariuszy e-learningowych

zdjecie Karolina Krzywicka

Potrzebujesz dobrego szkolenia?

Podejrzewasz, że Tobie lub Twoim pracownikom potrzebne jest szkolenie? A może w Twojej firmie coś nie działa i myślisz, że Twój zespół potrzebuje wsparcia? Zorientowałeś się, że konkurencja właśnie Was wyprzedziła i myślisz, że ma bardziej wyszkolonych pracowników?

Zamów bezpłatną konsultację. W ciągu 15 minutowej rozmowy sprawdzimy czy w Twojej sytuacji szkolenie jest dobrym rozwiązaniem (bo nie zawsze jest) i pokażemy możliwe rozwiązania.

z kim najczęściej pracuję

Z dużymi organizacjami

Lata przepracowane w korporacjach powodują, że bardzo dobrze rozumiem potrzeby zarówno pracowników jak i osób zarządzających. Wychodząc im naprzeciw pomagam zmieniać ludzi i organizacje tak, aby działały sprawniej stając się jednocześnie „bardziej ludzkie”.

Z szybko rozwijającymi się średnimi i małymi firmami

Dynamiczny rozwój powoduje, że w takich firmach bardzo często nagle zmienia się wszystko: trzeba uporządkować procesy, zmienić sposób funkcjonowania firmy, zdefiniować odpowiedzialności poszczególnych pracowników, którzy nagle odkrywają, że nie znają już każdego choćby z widzenia. Pomagam firmom bezpiecznie i sprawnie przejść przez zmianę.

Z firmami opierającymi rozwój na wartościach

To firmy, które chcą budować swój rozwój w oparciu o jasno komunikowane wartości oraz kulturę pełną szacunku, bo rozumieją, że dziś nie wystarczy „kazać ludziom coś zrobić”. Pomagam im budować standardy i narzędzia oraz rozwijać odpowiednie kompetencje pracowników, aby potrafili skutecznie działać.

Z firmami sprzedażowymi

które rozumieją, że to sprzedaż i obsługa klienta jest kluczowa dla ich działania. Pomagam im rozwijać kompetencje sprzedażowe ich pracowników, aby zawsze byli oni o krok przed konkurencją.

Z firmami z branży IT

które poszukują wsparcia w budowaniu efektywnego zespołu oraz kultury organizacyjnej opartej na klarownych wartościach. Rozumieją, że kluczem do sukcesu w dynamicznym środowisku technologicznym jest nie tylko posiadanie odpowiednich kompetencji technicznych, ale również umiejętność współpracy, komunikacji i podejmowania decyzji w zespole. Pomagam im w kształtowaniu standardów organizacyjnych, które sprzyjają rozwojowi pracowników oraz wzmacniają zaangażowanie i lojalność wobec firmy.

w

Z firmami szukającymi mówców

Wiele firm organizuje wystąpienia dla swoich pracowników lub klientów. Pomagam im zainspirować odbiorców, przekazać wartościowe treści, a także budować ich zaufanie, wywołać pozytywne zmiany w myśleniu, postawach oraz motywować do działania.

Więcej o szkoleniach znajdziesz na naszym blogu.

Jak trenować uważne słuchanie?

Jak trenować uważne słuchanie?

Sztuka aktywnego słuchania to umiejętność, którą warto ćwiczyć i doskonalić, aby poprawić nasze relacje i komunikację.

Chcąc lepiej słuchać warto skupić się na kilku aspektach, które z biegiem czasu i ćwiczeń staną się naturalne.

Czy to dobry moment, aby wprowadzić e-learning w firmie?

Czy to dobry moment, aby wprowadzić e-learning w firmie?

Dlaczego teraz jest idealny czas na wdrożenie szkoleń zdalnych? Być może zauważyłeś, że dziś Twoi pracownicy potrzebują wielu nowych umiejętności w porównaniu do okresu sprzed 3-4 lat, nawet jeśli ciągle pracują na tych samych stanowiskach. Jeżeli nie będą się cały...

Jak przyjmować informację zwrotną?

Jak przyjmować informację zwrotną?

Przyjmowanie informacji zwrotnej to kluczowy element naszego rozwoju, zarówno w sferze osobistej, jak i zawodowej. Stanowi on swoisty kompas, wskazujący nam kierunek, w którym możemy ewoluować i doskonalić się jako jednostki.

Dlaczego feedback jest tak ważny? Zapraszamy na film.