poznaj trenera

Karolina
Krzywicka

Trener biznesu, coach, twórca szkoleń e-learningowych, ekspert w dziedzinie blended learningu i instructional designu, planowania i wdrażania szkoleń

Rozwój to proces

Wierzę, że prawdziwy rozwój człowieka, pracownika czy firmy to proces. Dlatego pracuję z klientami od początku do końca. Przeprowadzam analizę, wspólnie z klientem definiuję cele, przygotowuję plan działania, szkolę lub tworzę procesy szkoleniowe, a następnie pomagam przy wdrożeniu nowych postaw, sposobów działania i wiedzy w codzienne funkcjonowanie.

Szkoleń w sali

odwiedzonE firmy

szkoleń on-line

scenariuszy e-learningowych

zdjecie Karolina Krzywicka

Potrzebujesz dobrego szkolenia?

Podejrzewasz, że Tobie lub Twoim pracownikom potrzebne jest szkolenie? A może w Twojej firmie coś nie działa i myślisz, że Twój zespół potrzebuje wsparcia? Zorientowałeś się, że konkurencja właśnie Was wyprzedziła i myślisz, że ma bardziej wyszkolonych pracowników?

Zamów bezpłatną konsultację. W ciągu 15 minutowej rozmowy sprawdzimy czy w Twojej sytuacji szkolenie jest dobrym rozwiązaniem (bo nie zawsze jest) i pokażemy możliwe rozwiązania.

z kim najczęściej pracuję

Z dużymi organizacjami

Lata przepracowane w korporacjach powodują, że bardzo dobrze rozumiem potrzeby zarówno pracowników jak i osób zarządzających. Wychodząc im naprzeciw pomagam zmieniać ludzi i organizacje tak, aby działały sprawniej stając się jednocześnie „bardziej ludzkie”.

Z szybko rozwijającymi się średnimi i małymi firmami

Dynamiczny rozwój powoduje, że w takich firmach bardzo często nagle zmienia się wszystko: trzeba uporządkować procesy, zmienić sposób funkcjonowania firmy, zdefiniować odpowiedzialności poszczególnych pracowników, którzy nagle odkrywają, że nie znają już każdego choćby z widzenia. Pomagam firmom bezpiecznie i sprawnie przejść przez zmianę.

Z firmami opierającymi rozwój na wartościach

To firmy, które chcą budować swój rozwój w oparciu o jasno komunikowane wartości oraz kulturę pełną szacunku, bo rozumieją, że dziś nie wystarczy „kazać ludziom coś zrobić”. Pomagam im budować standardy i narzędzia oraz rozwijać odpowiednie kompetencje pracowników, aby potrafili skutecznie działać.

Z firmami sprzedażowymi

które rozumieją, że to sprzedaż i obsługa klienta jest kluczowa dla ich działania. Pomagam im rozwijać kompetencje sprzedażowe ich pracowników, aby zawsze byli oni o krok przed konkurencją.

Z firmami z branży IT

które poszukują wsparcia w budowaniu efektywnego zespołu oraz kultury organizacyjnej opartej na klarownych wartościach. Rozumieją, że kluczem do sukcesu w dynamicznym środowisku technologicznym jest nie tylko posiadanie odpowiednich kompetencji technicznych, ale również umiejętność współpracy, komunikacji i podejmowania decyzji w zespole. Pomagam im w kształtowaniu standardów organizacyjnych, które sprzyjają rozwojowi pracowników oraz wzmacniają zaangażowanie i lojalność wobec firmy.

w

Z firmami szukającymi mówców

Wiele firm organizuje wystąpienia dla swoich pracowników lub klientów. Pomagam im zainspirować odbiorców, przekazać wartościowe treści, a także budować ich zaufanie, wywołać pozytywne zmiany w myśleniu, postawach oraz motywować do działania.

Więcej o szkoleniach znajdziesz na naszym blogu.

Nowy pracownik w firmie – I CO TERAZ? ONBOARDING od podstaw

Nowy pracownik w firmie – I CO TERAZ? ONBOARDING od podstaw

Onboarding, to proces wdrażania nowych pracowników, jest jednym z kluczowych elementów skutecznego zarządzania zasobami ludzkimi, bez względu na wielkość organizacji czy branżę. Dobrze przeprowadzony onboarding może przynieść firmie szereg korzyści, takich jak obniżenie kosztów rekrutacji, zmniejszenie rotacji pracowników, zwiększenie ich zaangażowania oraz poprawę jakości pracy i wydajności. W tym artykule przedstawię kilka istotnych powodów, dlaczego warto zainwestować w ten proces, bazując na wynikach badań.

Po co mi szkolenie z pierwszej pomocy?

Po co mi szkolenie z pierwszej pomocy?

Czy wiesz, że: firmy z regularnie szkolonym personelem odnotowują o 20% mniej wypadków w miejscu pracy. - raport OSHA Znajomość zasad udzielania pierwszej pomocy to niewątpliwie ogromnie cenna umiejętność. Jak zatem sprawić, aby każdy pracownik znał te zasady i czuł...

Cele SMART, STRETCH czy 90 dni?

Cele SMART, STRETCH czy 90 dni?

Po co wyznaczać cele?
Istnieje powiedzenie: „jeśli nie masz własnych celów, będziesz realizować cudze„. Wyznaczanie celów to fundament sukcesu zarówno dla firm, jak i dla każdego z nas. Cele są nie tylko wyznacznikiem kierunku, ale również motorem napędowym działań.
Dla firm, precyzyjnie określone cele mogą przełożyć się na lepszą strategię, wyższą efektywność i większe zyski. Dla pracowników, jasne cele zawodowe mogą oznaczać szybszy rozwój kariery, większe zadowolenie z pracy i osiąganie ambitnych wyzwań.