poznaj trenera
Karolina
Krzywicka
Trener biznesu, coach, twórca szkoleń e-learningowych, ekspert w dziedzinie blended learningu i instructional designu, planowania i wdrażania szkoleń
Rozwój to proces
Wierzę, że prawdziwy rozwój człowieka, pracownika czy firmy to proces. Dlatego pracuję z klientami od początku do końca. Przeprowadzam analizę, wspólnie z klientem definiuję cele, przygotowuję plan działania, szkolę lub tworzę procesy szkoleniowe, a następnie pomagam przy wdrożeniu nowych postaw, sposobów działania i wiedzy w codzienne funkcjonowanie.
Szkoleń w sali
odwiedzonE firmy
szkoleń on-line
scenariuszy e-learningowych
Potrzebujesz dobrego szkolenia?
Podejrzewasz, że Tobie lub Twoim pracownikom potrzebne jest szkolenie? A może w Twojej firmie coś nie działa i myślisz, że Twój zespół potrzebuje wsparcia? Zorientowałeś się, że konkurencja właśnie Was wyprzedziła i myślisz, że ma bardziej wyszkolonych pracowników?
Zamów bezpłatną konsultację. W ciągu 15 minutowej rozmowy sprawdzimy czy w Twojej sytuacji szkolenie jest dobrym rozwiązaniem (bo nie zawsze jest) i pokażemy możliwe rozwiązania.
z kim najczęściej pracuję
Z dużymi organizacjami
Lata przepracowane w korporacjach powodują, że bardzo dobrze rozumiem potrzeby zarówno pracowników jak i osób zarządzających. Wychodząc im naprzeciw pomagam zmieniać ludzi i organizacje tak, aby działały sprawniej stając się jednocześnie „bardziej ludzkie”.
Z szybko rozwijającymi się średnimi i małymi firmami
Dynamiczny rozwój powoduje, że w takich firmach bardzo często nagle zmienia się wszystko: trzeba uporządkować procesy, zmienić sposób funkcjonowania firmy, zdefiniować odpowiedzialności poszczególnych pracowników, którzy nagle odkrywają, że nie znają już każdego choćby z widzenia. Pomagam firmom bezpiecznie i sprawnie przejść przez zmianę.
Z firmami opierającymi rozwój na wartościach
To firmy, które chcą budować swój rozwój w oparciu o jasno komunikowane wartości oraz kulturę pełną szacunku, bo rozumieją, że dziś nie wystarczy „kazać ludziom coś zrobić”. Pomagam im budować standardy i narzędzia oraz rozwijać odpowiednie kompetencje pracowników, aby potrafili skutecznie działać.
Z firmami sprzedażowymi
które rozumieją, że to sprzedaż i obsługa klienta jest kluczowa dla ich działania. Pomagam im rozwijać kompetencje sprzedażowe ich pracowników, aby zawsze byli oni o krok przed konkurencją.
Z firmami z branży IT
które poszukują wsparcia w budowaniu efektywnego zespołu oraz kultury organizacyjnej opartej na klarownych wartościach. Rozumieją, że kluczem do sukcesu w dynamicznym środowisku technologicznym jest nie tylko posiadanie odpowiednich kompetencji technicznych, ale również umiejętność współpracy, komunikacji i podejmowania decyzji w zespole. Pomagam im w kształtowaniu standardów organizacyjnych, które sprzyjają rozwojowi pracowników oraz wzmacniają zaangażowanie i lojalność wobec firmy.
Z firmami szukającymi mówców
Wiele firm organizuje wystąpienia dla swoich pracowników lub klientów. Pomagam im zainspirować odbiorców, przekazać wartościowe treści, a także budować ich zaufanie, wywołać pozytywne zmiany w myśleniu, postawach oraz motywować do działania.
Więcej o szkoleniach znajdziesz na naszym blogu.
Jak e-learning wspiera onboarding?
E-learning to doskonałe narzędzie, które pomaga w onboardingu nowych pracowników. Zobacz, dlaczego warto włączyć nowoczesny, dopasowany e-learning do metod szkoleniowych w firmie.
PREBOARDING – czy onboarding to za mało?
Preboarding to zestaw działań, które warto wdrożyć przed pierwszym dniem nowego pracownika. To dla nowozatrudnionego pomost między akceptacją oferty, a byciem pełnoprawnym członkiem zespołu. Sprawdź, jakie korzyści daje preboarding i jakie działania warto podjąć.
Jak wspierać ONBOARDING w dziale sprzedaży?
Onboarding, to proces wdrażania nowych pracowników, jest jednym z kluczowych elementów skutecznego zarządzania zasobami ludzkimi, bez względu na wielkość organizacji czy branżę. Dobrze przeprowadzony onboarding może przynieść firmie szereg korzyści, takich jak obniżenie kosztów rekrutacji, zmniejszenie rotacji pracowników, zwiększenie ich zaangażowania oraz poprawę jakości pracy i wydajności. W tym artykule przedstawię kilka istotnych powodów, dlaczego warto zainwestować w ten proces, bazując na wynikach badań.