#sieci handlowe

wsparcie szkoleniowe
sieci handlowych

Różnorodność środowisk pracy, poziomu doświadczenia pracowników oraz specyficzne wyzwania operacyjne? Zarządzanie rozproszoną siecią handlową to wyzwanie. W OMG Studio wiemy jak ułatwić to zadanie.

Utrzymanie spójnych standardów, obsługa klienta, zarządzanie i nadzór nad wieloma punktami, optymalizacja kosztów operacyjnych, budowanie zaangażowania i motywacji zespołów, procedury przechowywania żywności, bezpieczeństwo pracowników i klientów to tylko część wyzwań, z którymi na codzień mierzą się sieci handlowe.

Razem z Tobą tworzymy programy szkoleniowe, które są fundamentem rozwoju i skalowania sieci, zapewniają pracownikom wiedzę i umiejętności niezbędne do osiągania spójnych wyników, niezależnie od lokalizacji. 

Jak tworzymy programy szkoleniowe dla sieci handlowych?

Analizujemy

Dokładnie omawiamy aktualnie prowadzone działania szkoleniowe, konsultujemy potrzeby i cele biznesowe, charakter i strukturę sieci.

Planujemy

Przygotowujemy plan w oparciu o zebrane dane, potrzeby i możliwości organizacji.

Dobieramy narzędzia

Wybieramy narzędzia szkoleniowe uwzględniając infrastrukturę komunikacji wewnątrz sieci, specyfikę pracy i możliwości 

projektujemy szkolenia

W zależności od potrzeb łączymy szkolenia e-learningowe, stacjonarne, opracowujemy plan webinarów i materiały szkoleniowe. Szkolimy wewnętrzne zespoły trenerów

praca sprzedaz

Obszary, które warto wspomagać szkoleniami

Compliance

zgodność procedur

BHP

Bezpieczeństwo i higiena pracy 

Bezpieczeństwo

pracowników i klientów

Leadership dla kierowników

zarządzanie zespołem, rekrutacja, onboarding

Sprzedaż

cross selling, up selling

Motywacja

budowanie zaangażowania

w

Obsługa klienta

zasady i procedury obsługi

Logistyka i dostawy

procedury dostaw i ułożenia produktów

Przechowywanie żywności

System HACCP

Narzędzia wspierające rozwój sieci

  • Kursy e-learningowe

  • Webinary

  • Szkolenia i warsztaty stacjonarne z trenerami

  • Szkolenia hybrydowe łaczące różne metody szkoleniowe

  • Podręczniki operacyjne

  • Interaktywne handbooki

  • Materiały szkoleniowe do druku, zeszyty ćwiczeń

  • Nagrania video, produktowe sesje zdjęciowe

szkolenie pierwsza pomoc

Chcesz zadbać o rozwój swojej sieci handlowej?

Zapraszamy do kontaktu. Opisz nam w kilku zdaniach, jakie wyzwania i pomysły chodzą Ci po głowie, a my skontaktujemy się z Tobą.

Więcej o szkoleniach znajdziesz na naszym blogu.

Po co mi szkolenie z pierwszej pomocy?

Po co mi szkolenie z pierwszej pomocy?

Czy wiesz, że: firmy z regularnie szkolonym personelem odnotowują o 20% mniej wypadków w miejscu pracy. - raport OSHA Znajomość zasad udzielania pierwszej pomocy to niewątpliwie ogromnie cenna umiejętność. Jak zatem sprawić, aby każdy pracownik znał te zasady i czuł się pewnie w sytuacji...

Cele SMART, STRETCH czy 90 dni?

Cele SMART, STRETCH czy 90 dni?

Po co wyznaczać cele?
Istnieje powiedzenie: „jeśli nie masz własnych celów, będziesz realizować cudze„. Wyznaczanie celów to fundament sukcesu zarówno dla firm, jak i dla każdego z nas. Cele są nie tylko wyznacznikiem kierunku, ale również motorem napędowym działań.
Dla firm, precyzyjnie określone cele mogą przełożyć się na lepszą strategię, wyższą efektywność i większe zyski. Dla pracowników, jasne cele zawodowe mogą oznaczać szybszy rozwój kariery, większe zadowolenie z pracy i osiąganie ambitnych wyzwań.

Jak trenować uważne słuchanie?

Jak trenować uważne słuchanie?

Sztuka aktywnego słuchania to umiejętność, którą warto ćwiczyć i doskonalić, aby poprawić nasze relacje i komunikację.

Chcąc lepiej słuchać warto skupić się na kilku aspektach, które z biegiem czasu i ćwiczeń staną się naturalne.