#sieci handlowe
wsparcie szkoleniowe
sieci handlowych
Różnorodność środowisk pracy, poziomu doświadczenia pracowników oraz specyficzne wyzwania operacyjne? Zarządzanie rozproszoną siecią handlową to wyzwanie. W OMG Studio wiemy jak ułatwić to zadanie.
Utrzymanie spójnych standardów, obsługa klienta, zarządzanie i nadzór nad wieloma punktami, optymalizacja kosztów operacyjnych, budowanie zaangażowania i motywacji zespołów, procedury przechowywania żywności, bezpieczeństwo pracowników i klientów to tylko część wyzwań, z którymi na codzień mierzą się sieci handlowe.
Razem z Tobą tworzymy programy szkoleniowe, które są fundamentem rozwoju i skalowania sieci, zapewniają pracownikom wiedzę i umiejętności niezbędne do osiągania spójnych wyników, niezależnie od lokalizacji.
Jak tworzymy programy szkoleniowe dla sieci handlowych?
Analizujemy
Dokładnie omawiamy aktualnie prowadzone działania szkoleniowe, konsultujemy potrzeby i cele biznesowe, charakter i strukturę sieci.
Planujemy
Przygotowujemy plan w oparciu o zebrane dane, potrzeby i możliwości organizacji.
Dobieramy narzędzia
Wybieramy narzędzia szkoleniowe uwzględniając infrastrukturę komunikacji wewnątrz sieci, specyfikę pracy i możliwości
projektujemy szkolenia
W zależności od potrzeb łączymy szkolenia e-learningowe, stacjonarne, opracowujemy plan webinarów i materiały szkoleniowe. Szkolimy wewnętrzne zespoły trenerów

Obszary, które warto wspomagać szkoleniami
Compliance
zgodność procedur
BHP
Bezpieczeństwo i higiena pracy
Bezpieczeństwo
pracowników i klientów
Leadership dla kierowników
zarządzanie zespołem, rekrutacja, onboarding
Sprzedaż
cross selling, up selling
Motywacja
budowanie zaangażowania
Obsługa klienta
zasady i procedury obsługi
Logistyka i dostawy
procedury dostaw i ułożenia produktów
Przechowywanie żywności
System HACCP
Narzędzia wspierające rozwój sieci
-
Kursy e-learningowe
-
Webinary
-
Szkolenia i warsztaty stacjonarne z trenerami
-
Szkolenia hybrydowe łaczące różne metody szkoleniowe
-
Podręczniki operacyjne
-
Interaktywne handbooki
-
Materiały szkoleniowe do druku, zeszyty ćwiczeń
-
Nagrania video, produktowe sesje zdjęciowe

Chcesz zadbać o rozwój swojej sieci handlowej?
Zapraszamy do kontaktu. Opisz nam w kilku zdaniach, jakie wyzwania i pomysły chodzą Ci po głowie, a my skontaktujemy się z Tobą.

Więcej o szkoleniach znajdziesz na naszym blogu.
Po co mi szkolenie z pierwszej pomocy?
Czy wiesz, że: firmy z regularnie szkolonym personelem odnotowują o 20% mniej wypadków w miejscu pracy. - raport OSHA Znajomość zasad udzielania pierwszej pomocy to niewątpliwie ogromnie cenna umiejętność. Jak zatem sprawić, aby każdy pracownik znał te zasady i czuł się pewnie w sytuacji...
Cele SMART, STRETCH czy 90 dni?
Po co wyznaczać cele?
Istnieje powiedzenie: „jeśli nie masz własnych celów, będziesz realizować cudze„. Wyznaczanie celów to fundament sukcesu zarówno dla firm, jak i dla każdego z nas. Cele są nie tylko wyznacznikiem kierunku, ale również motorem napędowym działań.
Dla firm, precyzyjnie określone cele mogą przełożyć się na lepszą strategię, wyższą efektywność i większe zyski. Dla pracowników, jasne cele zawodowe mogą oznaczać szybszy rozwój kariery, większe zadowolenie z pracy i osiąganie ambitnych wyzwań.
Jak trenować uważne słuchanie?
Sztuka aktywnego słuchania to umiejętność, którą warto ćwiczyć i doskonalić, aby poprawić nasze relacje i komunikację.
Chcąc lepiej słuchać warto skupić się na kilku aspektach, które z biegiem czasu i ćwiczeń staną się naturalne.