#sieci handlowe

wsparcie szkoleniowe
sieci handlowych

Różnorodność środowisk pracy, poziomu doświadczenia pracowników oraz specyficzne wyzwania operacyjne? Zarządzanie rozproszoną siecią handlową to wyzwanie. W OMG Studio wiemy jak ułatwić to zadanie.

Utrzymanie spójnych standardów, obsługa klienta, zarządzanie i nadzór nad wieloma punktami, optymalizacja kosztów operacyjnych, budowanie zaangażowania i motywacji zespołów, procedury przechowywania żywności, bezpieczeństwo pracowników i klientów to tylko część wyzwań, z którymi na codzień mierzą się sieci handlowe.

Razem z Tobą tworzymy programy szkoleniowe, które są fundamentem rozwoju i skalowania sieci, zapewniają pracownikom wiedzę i umiejętności niezbędne do osiągania spójnych wyników, niezależnie od lokalizacji. 

Jak tworzymy programy szkoleniowe dla sieci handlowych?

Analizujemy

Dokładnie omawiamy aktualnie prowadzone działania szkoleniowe, konsultujemy potrzeby i cele biznesowe, charakter i strukturę sieci.

Planujemy

Przygotowujemy plan w oparciu o zebrane dane, potrzeby i możliwości organizacji.

Dobieramy narzędzia

Wybieramy narzędzia szkoleniowe uwzględniając infrastrukturę komunikacji wewnątrz sieci, specyfikę pracy i możliwości 

projektujemy szkolenia

W zależności od potrzeb łączymy szkolenia e-learningowe, stacjonarne, opracowujemy plan webinarów i materiały szkoleniowe. Szkolimy wewnętrzne zespoły trenerów

praca sprzedaz

Obszary, które warto wspomagać szkoleniami

Compliance

zgodność procedur

BHP

Bezpieczeństwo i higiena pracy 

Bezpieczeństwo

pracowników i klientów

Leadership dla kierowników

zarządzanie zespołem, rekrutacja, onboarding

Sprzedaż

cross selling, up selling

Motywacja

budowanie zaangażowania

w

Obsługa klienta

zasady i procedury obsługi

Logistyka i dostawy

procedury dostaw i ułożenia produktów

Przechowywanie żywności

System HACCP

Narzędzia wspierające rozwój sieci

  • Kursy e-learningowe

  • Webinary

  • Szkolenia i warsztaty stacjonarne z trenerami

  • Szkolenia hybrydowe łaczące różne metody szkoleniowe

  • Podręczniki operacyjne

  • Interaktywne handbooki

  • Materiały szkoleniowe do druku, zeszyty ćwiczeń

  • Nagrania video, produktowe sesje zdjęciowe

szkolenie pierwsza pomoc

Chcesz zadbać o rozwój swojej sieci handlowej?

Zapraszamy do kontaktu. Opisz nam w kilku zdaniach, jakie wyzwania i pomysły chodzą Ci po głowie, a my skontaktujemy się z Tobą.

Więcej o szkoleniach znajdziesz na naszym blogu.

Nowy pracownik w firmie – I CO TERAZ? ONBOARDING od podstaw

Nowy pracownik w firmie – I CO TERAZ? ONBOARDING od podstaw

Onboarding, to proces wdrażania nowych pracowników, jest jednym z kluczowych elementów skutecznego zarządzania zasobami ludzkimi, bez względu na wielkość organizacji czy branżę. Dobrze przeprowadzony onboarding może przynieść firmie szereg korzyści, takich jak obniżenie kosztów rekrutacji, zmniejszenie rotacji pracowników, zwiększenie ich zaangażowania oraz poprawę jakości pracy i wydajności. W tym artykule przedstawię kilka istotnych powodów, dlaczego warto zainwestować w ten proces, bazując na wynikach badań.

Po co mi szkolenie z pierwszej pomocy?

Po co mi szkolenie z pierwszej pomocy?

Czy wiesz, że: firmy z regularnie szkolonym personelem odnotowują o 20% mniej wypadków w miejscu pracy. - raport OSHA Znajomość zasad udzielania pierwszej pomocy to niewątpliwie ogromnie cenna umiejętność. Jak zatem sprawić, aby każdy pracownik znał te zasady i czuł się pewnie w sytuacji...

Cele SMART, STRETCH czy 90 dni?

Cele SMART, STRETCH czy 90 dni?

Po co wyznaczać cele?
Istnieje powiedzenie: „jeśli nie masz własnych celów, będziesz realizować cudze„. Wyznaczanie celów to fundament sukcesu zarówno dla firm, jak i dla każdego z nas. Cele są nie tylko wyznacznikiem kierunku, ale również motorem napędowym działań.
Dla firm, precyzyjnie określone cele mogą przełożyć się na lepszą strategię, wyższą efektywność i większe zyski. Dla pracowników, jasne cele zawodowe mogą oznaczać szybszy rozwój kariery, większe zadowolenie z pracy i osiąganie ambitnych wyzwań.