#sieci handlowe
wsparcie szkoleniowe
sieci handlowych
Różnorodność środowisk pracy, poziomu doświadczenia pracowników oraz specyficzne wyzwania operacyjne? Zarządzanie rozproszoną siecią handlową to wyzwanie. W OMG Studio wiemy jak ułatwić to zadanie.
Utrzymanie spójnych standardów, obsługa klienta, zarządzanie i nadzór nad wieloma punktami, optymalizacja kosztów operacyjnych, budowanie zaangażowania i motywacji zespołów, procedury przechowywania żywności, bezpieczeństwo pracowników i klientów to tylko część wyzwań, z którymi na codzień mierzą się sieci handlowe.
Razem z Tobą tworzymy programy szkoleniowe, które są fundamentem rozwoju i skalowania sieci, zapewniają pracownikom wiedzę i umiejętności niezbędne do osiągania spójnych wyników, niezależnie od lokalizacji.
Jak tworzymy programy szkoleniowe dla sieci handlowych?
Analizujemy
Dokładnie omawiamy aktualnie prowadzone działania szkoleniowe, konsultujemy potrzeby i cele biznesowe, charakter i strukturę sieci.
Planujemy
Przygotowujemy plan w oparciu o zebrane dane, potrzeby i możliwości organizacji.
Dobieramy narzędzia
Wybieramy narzędzia szkoleniowe uwzględniając infrastrukturę komunikacji wewnątrz sieci, specyfikę pracy i możliwości
projektujemy szkolenia
W zależności od potrzeb łączymy szkolenia e-learningowe, stacjonarne, opracowujemy plan webinarów i materiały szkoleniowe. Szkolimy wewnętrzne zespoły trenerów
Obszary, które warto wspomagać szkoleniami
Compliance
zgodność procedur
BHP
Bezpieczeństwo i higiena pracy
Bezpieczeństwo
pracowników i klientów
Leadership dla kierowników
zarządzanie zespołem, rekrutacja, onboarding
Sprzedaż
cross selling, up selling
Motywacja
budowanie zaangażowania
Obsługa klienta
zasady i procedury obsługi
Logistyka i dostawy
procedury dostaw i ułożenia produktów
Przechowywanie żywności
System HACCP
Narzędzia wspierające rozwój sieci
-
Kursy e-learningowe
-
Webinary
-
Szkolenia i warsztaty stacjonarne z trenerami
-
Szkolenia hybrydowe łaczące różne metody szkoleniowe
-
Podręczniki operacyjne
-
Interaktywne handbooki
-
Materiały szkoleniowe do druku, zeszyty ćwiczeń
-
Nagrania video, produktowe sesje zdjęciowe
Chcesz zadbać o rozwój swojej sieci handlowej?
Zapraszamy do kontaktu. Opisz nam w kilku zdaniach, jakie wyzwania i pomysły chodzą Ci po głowie, a my skontaktujemy się z Tobą.
Więcej o szkoleniach znajdziesz na naszym blogu.
Jak e-learning wspiera onboarding?
E-learning to doskonałe narzędzie, które pomaga w onboardingu nowych pracowników. Zobacz, dlaczego warto włączyć nowoczesny, dopasowany e-learning do metod szkoleniowych w firmie.
PREBOARDING – czy onboarding to za mało?
Preboarding to zestaw działań, które warto wdrożyć przed pierwszym dniem nowego pracownika. To dla nowozatrudnionego pomost między akceptacją oferty, a byciem pełnoprawnym członkiem zespołu. Sprawdź, jakie korzyści daje preboarding i jakie działania warto podjąć.
Jak wspierać ONBOARDING w dziale sprzedaży?
Onboarding, to proces wdrażania nowych pracowników, jest jednym z kluczowych elementów skutecznego zarządzania zasobami ludzkimi, bez względu na wielkość organizacji czy branżę. Dobrze przeprowadzony onboarding może przynieść firmie szereg korzyści, takich jak obniżenie kosztów rekrutacji, zmniejszenie rotacji pracowników, zwiększenie ich zaangażowania oraz poprawę jakości pracy i wydajności. W tym artykule przedstawię kilka istotnych powodów, dlaczego warto zainwestować w ten proces, bazując na wynikach badań.