#sieci handlowe

wsparcie szkoleniowe
sieci handlowych

Różnorodność środowisk pracy, poziomu doświadczenia pracowników oraz specyficzne wyzwania operacyjne? Zarządzanie rozproszoną siecią handlową to wyzwanie. W OMG Studio wiemy jak ułatwić to zadanie.

Utrzymanie spójnych standardów, obsługa klienta, zarządzanie i nadzór nad wieloma punktami, optymalizacja kosztów operacyjnych, budowanie zaangażowania i motywacji zespołów, procedury przechowywania żywności, bezpieczeństwo pracowników i klientów to tylko część wyzwań, z którymi na codzień mierzą się sieci handlowe.

Razem z Tobą tworzymy programy szkoleniowe, które są fundamentem rozwoju i skalowania sieci, zapewniają pracownikom wiedzę i umiejętności niezbędne do osiągania spójnych wyników, niezależnie od lokalizacji. 

Jak tworzymy programy szkoleniowe dla sieci handlowych?

Analizujemy

Dokładnie omawiamy aktualnie prowadzone działania szkoleniowe, konsultujemy potrzeby i cele biznesowe, charakter i strukturę sieci.

Planujemy

Przygotowujemy plan w oparciu o zebrane dane, potrzeby i możliwości organizacji.

Dobieramy narzędzia

Wybieramy narzędzia szkoleniowe uwzględniając infrastrukturę komunikacji wewnątrz sieci, specyfikę pracy i możliwości 

projektujemy szkolenia

W zależności od potrzeb łączymy szkolenia e-learningowe, stacjonarne, opracowujemy plan webinarów i materiały szkoleniowe. Szkolimy wewnętrzne zespoły trenerów

praca sprzedaz

Obszary, które warto wspomagać szkoleniami

Compliance

zgodność procedur

BHP

Bezpieczeństwo i higiena pracy 

Bezpieczeństwo

pracowników i klientów

Leadership dla kierowników

zarządzanie zespołem, rekrutacja, onboarding

Sprzedaż

cross selling, up selling

Motywacja

budowanie zaangażowania

w

Obsługa klienta

zasady i procedury obsługi

Logistyka i dostawy

procedury dostaw i ułożenia produktów

Przechowywanie żywności

System HACCP

Narzędzia wspierające rozwój sieci

  • Kursy e-learningowe

  • Webinary

  • Szkolenia i warsztaty stacjonarne z trenerami

  • Szkolenia hybrydowe łaczące różne metody szkoleniowe

  • Podręczniki operacyjne

  • Interaktywne handbooki

  • Materiały szkoleniowe do druku, zeszyty ćwiczeń

  • Nagrania video, produktowe sesje zdjęciowe

szkolenie pierwsza pomoc

Chcesz zadbać o rozwój swojej sieci handlowej?

Zapraszamy do kontaktu. Opisz nam w kilku zdaniach, jakie wyzwania i pomysły chodzą Ci po głowie, a my skontaktujemy się z Tobą.

Więcej o szkoleniach znajdziesz na naszym blogu.

Jak mierzyć, czy szkolenia działają?

Jak mierzyć, czy szkolenia działają?

zaskakująco niewiele organizacji rzeczywiście mierzy efektywność szkoleń. I nie mówimy tu o liczbie osób, które „zaliczyły” kurs czy średniej z testu końcowego, a o realnych efektach, które przekładają się na biznes.

ROZWÓJ jako rutyna pracownika

ROZWÓJ jako rutyna pracownika

Zastanawiasz się, jak motywować ludzi, żeby chcieli się szkolić, rozwijać, wykorzystywać swoje talenty i podnosić kompetencje w różnych obszarach?

Uwaga! Chęć do rozwoju w pracownikach już jest! A co więcej, możliwość rozwoju zawodowego w firmie jest jednym z najważniejszych czynników motywujących do podjęcia pracy.

Jak e-learning wspiera onboarding?

Jak e-learning wspiera onboarding?

E-learning to doskonałe narzędzie, które pomaga w onboardingu nowych pracowników. Zobacz, dlaczego warto włączyć nowoczesny, dopasowany e-learning do metod szkoleniowych w firmie.