#sieci handlowe

wsparcie szkoleniowe
sieci handlowych

Różnorodność środowisk pracy, poziomu doświadczenia pracowników oraz specyficzne wyzwania operacyjne? Zarządzanie rozproszoną siecią handlową to wyzwanie. W OMG Studio wiemy jak ułatwić to zadanie.

Utrzymanie spójnych standardów, obsługa klienta, zarządzanie i nadzór nad wieloma punktami, optymalizacja kosztów operacyjnych, budowanie zaangażowania i motywacji zespołów, procedury przechowywania żywności, bezpieczeństwo pracowników i klientów to tylko część wyzwań, z którymi na codzień mierzą się sieci handlowe.

Razem z Tobą tworzymy programy szkoleniowe, które są fundamentem rozwoju i skalowania sieci, zapewniają pracownikom wiedzę i umiejętności niezbędne do osiągania spójnych wyników, niezależnie od lokalizacji. 

Jak tworzymy programy szkoleniowe dla sieci handlowych?

Analizujemy

Dokładnie omawiamy aktualnie prowadzone działania szkoleniowe, konsultujemy potrzeby i cele biznesowe, charakter i strukturę sieci.

Planujemy

Przygotowujemy plan w oparciu o zebrane dane, potrzeby i możliwości organizacji.

Dobieramy narzędzia

Wybieramy narzędzia szkoleniowe uwzględniając infrastrukturę komunikacji wewnątrz sieci, specyfikę pracy i możliwości 

projektujemy szkolenia

W zależności od potrzeb łączymy szkolenia e-learningowe, stacjonarne, opracowujemy plan webinarów i materiały szkoleniowe. Szkolimy wewnętrzne zespoły trenerów

praca sprzedaz

Obszary, które warto wspomagać szkoleniami

Compliance

zgodność procedur

BHP

Bezpieczeństwo i higiena pracy 

Bezpieczeństwo

pracowników i klientów

Leadership dla kierowników

zarządzanie zespołem, rekrutacja, onboarding

Sprzedaż

cross selling, up selling

Motywacja

budowanie zaangażowania

w

Obsługa klienta

zasady i procedury obsługi

Logistyka i dostawy

procedury dostaw i ułożenia produktów

Przechowywanie żywności

System HACCP

Narzędzia wspierające rozwój sieci

  • Kursy e-learningowe

  • Webinary

  • Szkolenia i warsztaty stacjonarne z trenerami

  • Szkolenia hybrydowe łaczące różne metody szkoleniowe

  • Podręczniki operacyjne

  • Interaktywne handbooki

  • Materiały szkoleniowe do druku, zeszyty ćwiczeń

  • Nagrania video, produktowe sesje zdjęciowe

szkolenie pierwsza pomoc

Chcesz zadbać o rozwój swojej sieci handlowej?

Zapraszamy do kontaktu. Opisz nam w kilku zdaniach, jakie wyzwania i pomysły chodzą Ci po głowie, a my skontaktujemy się z Tobą.

Więcej o szkoleniach znajdziesz na naszym blogu.

Jak e-learning wspiera onboarding?

Jak e-learning wspiera onboarding?

E-learning to doskonałe narzędzie, które pomaga w onboardingu nowych pracowników. Zobacz, dlaczego warto włączyć nowoczesny, dopasowany e-learning do metod szkoleniowych w firmie.

PREBOARDING – czy onboarding to za mało?

PREBOARDING – czy onboarding to za mało?

Preboarding to zestaw działań, które warto wdrożyć przed pierwszym dniem nowego pracownika. To dla nowozatrudnionego pomost między akceptacją oferty, a byciem pełnoprawnym członkiem zespołu. Sprawdź, jakie korzyści daje preboarding i jakie działania warto podjąć.

Jak wspierać ONBOARDING w dziale sprzedaży?

Jak wspierać ONBOARDING w dziale sprzedaży?

Onboarding, to proces wdrażania nowych pracowników, jest jednym z kluczowych elementów skutecznego zarządzania zasobami ludzkimi, bez względu na wielkość organizacji czy branżę. Dobrze przeprowadzony onboarding może przynieść firmie szereg korzyści, takich jak obniżenie kosztów rekrutacji, zmniejszenie rotacji pracowników, zwiększenie ich zaangażowania oraz poprawę jakości pracy i wydajności. W tym artykule przedstawię kilka istotnych powodów, dlaczego warto zainwestować w ten proces, bazując na wynikach badań.