szkolenie e-learningowe
Workload – przeciążenie ilością obowiązków
Zdarza Ci się mówić: „Nie wyrabiam się z pracą” lub: „Jestem totalnie zarobiony”? A może jadąc samochodem załatwiasz kilka ważnych telefonów, umawiasz spotkania i rozwiązujesz przy okazji kilka innych problemów?
Każdy szef prędzej czy później usłyszy narzekania na nadmierne obciążenie pracą.
To dobrze, gdy pracownicy sygnalizują, że terminowe wykonanie zadań jest zagrożone lub odbywa się zbyt wysokim kosztem. Często jednak pracownicy wypowiadają się enigmatycznie, a Ty – jako szef – możesz mieć wątpliwości, czego tak naprawdę od Ciebie oczekują.
Wielozadaniowość może wydawać się pożądaną cechą, wiemy jednak, że mentalne obciążenie zbyt wieloma obowiązkami napędza lawinę przepracowania, a konsekwencje mogą być bardzo poważne.
Szybkie zdiagnozowanie problemu przeciążenia ilością obowiązków pozwala zapobiegać niespodziewanym zwolnieniom, słabszej koncentracji czy wydajności pracy naszego zespołu.
Zobacz jak wygląda szkolenie
Szkolenie e-learningowe
Workload – przeciążenie ilością obowiązków
CEL SZKOLENIA:
Stres, uczucie zbyt dużej presji, natłoku pracy może powodować narastanie wielu negatywnych emocji, w tym zniechęcenie pracą i roztargnienie. To bagaż, który nosimy codziennie, a niezauważony może wpłynąć na nasze zdrowie.
To szkolenie pomoże ustalić poziom obciążenia pracą, uporządkować obowiązki i ustalić priorytety, aby natłok zadań nie wpływał negatywnie na zdrowie i pracę.
Szkolenie dostępne w 2 wersjach:
- dla lidera – by zauważał w porę workload w zespole
- dla pracownika – by pracownik samodzielnie umiał diagnozować i sygnalizować przeciążenie pracą
Szkolenie interaktywne
czas trwania: około 25 minut.
PROGRAM SZKOLENIA:
- Workload – początek
- Badania satysfakcji
- Co na to amerykańscy naukowcy – NASA
- Skala Bedford
- Skala SWAT
- Za dużo zadań
- Zadania pracowników
- Podsumowanie
Dopasujemy szkolenie do Twojej firmy
We wszystkich naszych szkoleniach zdalnych możemy wprowadzać modyfikacje, które dopasują je do charakteru Twojej firmy. Umieścimy logo, zmienimy kolory i dodamy charakterystyczne dla Twojej marki elementy.
lub skorzystaj z formularza poniżej
Chcesz sprawdzić, czy szkolenie będzie odpowiednie dla Twojej firmy? Zapraszamy do kontaktu. Napisz, Chętnie porozmawiamy.
Przeczytaj też:
PREBOARDING – czy onboarding to za mało?
Preboarding to zestaw działań, które warto wdrożyć przed pierwszym dniem nowego pracownika. To dla nowozatrudnionego pomost między akceptacją oferty, a byciem pełnoprawnym członkiem zespołu. Sprawdź, jakie korzyści daje preboarding i jakie działania warto podjąć.
Jak wspierać ONBOARDING w dziale sprzedaży?
Onboarding, to proces wdrażania nowych pracowników, jest jednym z kluczowych elementów skutecznego zarządzania zasobami ludzkimi, bez względu na wielkość organizacji czy branżę. Dobrze przeprowadzony onboarding może przynieść firmie szereg korzyści, takich jak obniżenie kosztów rekrutacji, zmniejszenie rotacji pracowników, zwiększenie ich zaangażowania oraz poprawę jakości pracy i wydajności. W tym artykule przedstawię kilka istotnych powodów, dlaczego warto zainwestować w ten proces, bazując na wynikach badań.
Nowy pracownik w firmie – I CO TERAZ? ONBOARDING od podstaw
Onboarding, to proces wdrażania nowych pracowników, jest jednym z kluczowych elementów skutecznego zarządzania zasobami ludzkimi, bez względu na wielkość organizacji czy branżę. Dobrze przeprowadzony onboarding może przynieść firmie szereg korzyści, takich jak obniżenie kosztów rekrutacji, zmniejszenie rotacji pracowników, zwiększenie ich zaangażowania oraz poprawę jakości pracy i wydajności. W tym artykule przedstawię kilka istotnych powodów, dlaczego warto zainwestować w ten proces, bazując na wynikach badań.