szkolenie e-learningowe
Jak udzielać feedbacku
Udzielanie informacji zwrotnej to jedna z najważniejszych umiejętności managera, lidera czy po prostu członka zespołu. W końcu chcemy móc jasno i precyzyjnie udzielać innym trafnych rad czy informacji.

Czy tego chcemy, czy nie, każde nasze zachowanie – czy to w pracy, czy w domu – jest w jakimś stopniu oceniane.
Tak samo my, częściowo nieświadomie, oceniamy zachowania i wypowiedzi innych.
Często chcemy tę ocenę przekazać, bo widzimy, że ktoś fantastycznie wykonał swoje zadanie, że coś można zrobić lepiej lub że przeszkadza nam czyjeś zachowanie.
Masz ochotę powiedzieć: „Ten projekt do niczego się nie nadaje, zmień to!”? Wiesz jakie te słowa będą miały konsekwencje? Czy projekt zostanie poprawiony? Czy osoba, która dostała taki feedback będzie chciała dopytać w czym tkwi problem, co zmienić? A może w ogóle nie będzie chciała z Tobą rozmawiać?
Wraz z ekspertką, trenerką biznesu Karoliną Krzywicką przedstawiamy szkolenie, które nauczy Cię jak udzielać feedbacku empatycznie i czego unikać, jeśli chcemy być dobrze zrozumiani i nasze słowa mają sprawić, ze druga osoba nie tylko zrozumie nasze słowa ale również będzie się czuła dobrze nawet po konstruktywnym ale niekoniecznie pozytywnym feedbacku.
Zobacz jak wygląda szkolenie
Szkolenie e-learningowe
Jak udzielać informacji zwrotnej?
CEL SZKOLENIA:
Sprawne, celne i empatyczne udzielanie informacji zwrotnej w taki sposób, aby zostać zrozumianym.
Dlaczego warto ćwiczyć tę umiejętność? Ponieważ to, jak udzielimy informacji zwrotnej, może zaważyć na całej naszej komunikacji i relacjach z innymi.
Nauczenie się dobrego, wspierającego feedbacku jest ważne nie tylko w życiu zawodowym, ale także prywatnym.
Szkolenie interaktywne
czas trwania: około 30 minut.
PROGRAM SZKOLENIA:
- Feedback – przygotowanie
- Ile powiedzieć?
- Podstawowe zasady
- Modele udzielania informacji zwrotnej:
- SBI, czyli SZW
- FUKO
- 8 kroków managera
- Feedforward
- Jak to kanapka nie działa?
- A co jeśli lubię kanapki? Metoda DW
- ĆWICZENIA
- Zakończenie
Dopasujemy szkolenie do Twojej firmy
We wszystkich naszych szkoleniach zdalnych możemy wprowadzać modyfikacje, które dopasują je do charakteru Twojej firmy. Umieścimy logo, zmienimy kolory i dodamy charakterystyczne dla Twojej marki elementy.
lub skorzystaj z formularza poniżej

Chcesz sprawdzić, czy szkolenie będzie odpowiednie dla Twojej firmy? Zapraszamy do kontaktu. Napisz, Chętnie porozmawiamy.
Przeczytaj też:
ROZWÓJ jako rutyna pracownika
Zastanawiasz się, jak motywować ludzi, żeby chcieli się szkolić, rozwijać, wykorzystywać swoje talenty i podnosić kompetencje w różnych obszarach?
Uwaga! Chęć do rozwoju w pracownikach już jest! A co więcej, możliwość rozwoju zawodowego w firmie jest jednym z najważniejszych czynników motywujących do podjęcia pracy.
Jak e-learning wspiera onboarding?
E-learning to doskonałe narzędzie, które pomaga w onboardingu nowych pracowników. Zobacz, dlaczego warto włączyć nowoczesny, dopasowany e-learning do metod szkoleniowych w firmie.
PREBOARDING – czy onboarding to za mało?
Preboarding to zestaw działań, które warto wdrożyć przed pierwszym dniem nowego pracownika. To dla nowozatrudnionego pomost między akceptacją oferty, a byciem pełnoprawnym członkiem zespołu. Sprawdź, jakie korzyści daje preboarding i jakie działania warto podjąć.