szkolenie e-learningowe

Jak udzielać feedbacku

Udzielanie informacji zwrotnej to jedna z najważniejszych umiejętności managera, lidera czy po prostu członka zespołu. W końcu chcemy móc jasno i precyzyjnie udzielać innym trafnych rad czy informacji.

jak udzielać feedbacku

Czy tego chcemy, czy nie, każde nasze zachowanie – czy to w pracy, czy w domu – jest w jakimś stopniu oceniane.

Tak samo my, częściowo nieświadomie, oceniamy zachowania i wypowiedzi innych.
Często chcemy tę ocenę przekazać, bo widzimy, że ktoś fantastycznie wykonał swoje zadanie, że coś można zrobić lepiej lub że przeszkadza nam czyjeś zachowanie.

Masz ochotę powiedzieć: „Ten projekt do niczego się nie nadaje, zmień to!”? Wiesz jakie te słowa będą miały konsekwencje? Czy projekt zostanie poprawiony? Czy osoba, która dostała taki feedback będzie chciała dopytać w czym tkwi problem, co zmienić? A może w ogóle nie będzie chciała z Tobą rozmawiać?

Wraz z ekspertką, trenerką biznesu Karoliną Krzywicką przedstawiamy szkolenie, które nauczy Cię jak udzielać feedbacku empatycznie i czego unikać, jeśli chcemy być dobrze zrozumiani i nasze słowa mają sprawić, ze druga osoba nie tylko zrozumie nasze słowa ale również będzie się czuła dobrze nawet po konstruktywnym ale niekoniecznie pozytywnym feedbacku. 

Zobacz jak wygląda szkolenie

Szkolenie e-learningowe

Jak udzielać informacji zwrotnej?

CEL SZKOLENIA:

Sprawne, celne i empatyczne udzielanie informacji zwrotnej w taki sposób, aby zostać zrozumianym. 

Dlaczego warto ćwiczyć tę umiejętność? Ponieważ to, jak udzielimy informacji zwrotnej, może zaważyć na całej naszej komunikacji i relacjach z innymi.

Nauczenie się dobrego, wspierającego feedbacku jest ważne nie tylko w życiu zawodowym, ale także prywatnym.

 

Szkolenie interaktywne
czas trwania: około 30 minut

PROGRAM SZKOLENIA:

  • Feedback – przygotowanie
  • Ile powiedzieć?
  • Podstawowe zasady
  • Modele udzielania informacji zwrotnej:
  • SBI, czyli SZW
  • FUKO
  • 8 kroków managera
  • Feedforward
  • Jak to kanapka nie działa?
  • A co jeśli lubię kanapki? Metoda DW
  • ĆWICZENIA
  • Zakończenie

Dopasujemy szkolenie do Twojej firmy

We wszystkich naszych szkoleniach zdalnych możemy wprowadzać modyfikacje, które dopasują je do charakteru Twojej firmy. Umieścimy logo, zmienimy kolory i dodamy charakterystyczne dla Twojej marki elementy.

lub skorzystaj z formularza poniżej

Chcesz sprawdzić, czy szkolenie będzie odpowiednie dla Twojej firmy? Zapraszamy do kontaktu. Napisz, Chętnie porozmawiamy.

Przeczytaj też:

ROZWÓJ jako rutyna pracownika

ROZWÓJ jako rutyna pracownika

Zastanawiasz się, jak motywować ludzi, żeby chcieli się szkolić, rozwijać, wykorzystywać swoje talenty i podnosić kompetencje w różnych obszarach?

Uwaga! Chęć do rozwoju w pracownikach już jest! A co więcej, możliwość rozwoju zawodowego w firmie jest jednym z najważniejszych czynników motywujących do podjęcia pracy.

Jak e-learning wspiera onboarding?

Jak e-learning wspiera onboarding?

E-learning to doskonałe narzędzie, które pomaga w onboardingu nowych pracowników. Zobacz, dlaczego warto włączyć nowoczesny, dopasowany e-learning do metod szkoleniowych w firmie.

PREBOARDING – czy onboarding to za mało?

PREBOARDING – czy onboarding to za mało?

Preboarding to zestaw działań, które warto wdrożyć przed pierwszym dniem nowego pracownika. To dla nowozatrudnionego pomost między akceptacją oferty, a byciem pełnoprawnym członkiem zespołu. Sprawdź, jakie korzyści daje preboarding i jakie działania warto podjąć.