szkolenie e-learningowe
Udzielanie Feedbacku
Udzielanie informacji zwrotnej to jedna z najważniejszych umiejętności managera, lidera czy po prostu członka zespołu. W końcu chcemy móc jasno i precyzyjnie udzielać innym trafnych rad czy informacji.
Czy tego chcemy, czy nie, każde nasze zachowanie – czy to w pracy, czy w domu – jest w jakimś stopniu oceniane.
Tak samo my, częściowo nieświadomie, oceniamy zachowania i wypowiedzi innych.
Często chcemy tę ocenę przekazać, bo widzimy, że ktoś fantastycznie wykonał swoje zadanie, że coś można zrobić lepiej lub że przeszkadza nam czyjeś zachowanie.
Masz ochotę powiedzieć: „Ten projekt do niczego się nie nadaje, zmień to!”? Wiesz jakie te słowa będą miały konsekwencje? Czy projekt zostanie poprawiony? Czy osoba, która dostała taki feedback będzie chciała dopytać w czym tkwi problem, co zmienić? A może w ogóle nie będzie chciała z Tobą rozmawiać?
Wraz z ekspertką, trenerką biznesu Karoliną Krzywicką przedstawiamy szkolenie, które nauczy Cię jak udzielać feedbacku empatycznie i czego unikać, jeśli chcemy być dobrze zrozumiani i nasze słowa mają sprawić, ze druga osoba nie tylko zrozumie nasze słowa ale również będzie się czuła dobrze nawet po konstruktywnym ale niekoniecznie pozytywnym feedbacku.
Zobacz jak wygląda szkolenie
Szkolenie e-learningowe
Jak udzielać informacji zwrotnej
CEL SZKOLENIA:
Sprawne, celne i empatyczne udzielanie informacji zwrotnej w taki sposób, aby zostać zrozumianym.
Dlaczego warto ćwiczyć tę umiejętność? Ponieważ to, jak udzielimy informacji zwrotnej, może zaważyć na całej naszej komunikacji i relacjach z innymi.
Nauczenie się dobrego, wspierającego feedbacku jest ważne nie tylko w życiu zawodowym, ale także prywatnym.
Szkolenie interaktywne
czas trwania: około 30 minut.
PROGRAM SZKOLENIA:
- Feedback – przygotowanie
- Ile powiedzieć?
- Podstawowe zasady
- Modele udzielania informacji zwrotnej
- SBI, czyli SZW
- FUKO
- 8 kroków managera
- Feedforward
- Co nie działa?
- Podsumowanie
Dopasujemy szkolenie do Twojej firmy
We wszystkich naszych szkoleniach zdalnych możemy wprowadzać modyfikacje, które dopasują je do charakteru Twojej firmy. Umieścimy logo, zmienimy kolory i dodamy charakterystyczne dla Twojej marki elementy.
lub skorzystaj z formularza poniżej
Chcesz sprawdzić, czy szkolenie będzie odpowiednie dla Twojej firmy? Zapraszamy do kontaktu. Napisz, Chętnie porozmawiamy.
Przeczytaj też:
PREBOARDING – czy onboarding to za mało?
Preboarding to zestaw działań, które warto wdrożyć przed pierwszym dniem nowego pracownika. To dla nowozatrudnionego pomost między akceptacją oferty, a byciem pełnoprawnym członkiem zespołu. Sprawdź, jakie korzyści daje preboarding i jakie działania warto podjąć.
Jak wspierać ONBOARDING w dziale sprzedaży?
Onboarding, to proces wdrażania nowych pracowników, jest jednym z kluczowych elementów skutecznego zarządzania zasobami ludzkimi, bez względu na wielkość organizacji czy branżę. Dobrze przeprowadzony onboarding może przynieść firmie szereg korzyści, takich jak obniżenie kosztów rekrutacji, zmniejszenie rotacji pracowników, zwiększenie ich zaangażowania oraz poprawę jakości pracy i wydajności. W tym artykule przedstawię kilka istotnych powodów, dlaczego warto zainwestować w ten proces, bazując na wynikach badań.
Nowy pracownik w firmie – I CO TERAZ? ONBOARDING od podstaw
Onboarding, to proces wdrażania nowych pracowników, jest jednym z kluczowych elementów skutecznego zarządzania zasobami ludzkimi, bez względu na wielkość organizacji czy branżę. Dobrze przeprowadzony onboarding może przynieść firmie szereg korzyści, takich jak obniżenie kosztów rekrutacji, zmniejszenie rotacji pracowników, zwiększenie ich zaangażowania oraz poprawę jakości pracy i wydajności. W tym artykule przedstawię kilka istotnych powodów, dlaczego warto zainwestować w ten proces, bazując na wynikach badań.