szkolenie e-learningowe

Podstawy negocjacji

Co czujesz, gdy okazuje się, że musisz wziąć udział w negocjacjach? Strach? Podekscytowanie? Czy niepewność?

Wiele osób boi się negocjacji, a przecież każdy z nas negocjuje codziennie: z szefem, z zespołem, z dostawcami, a nawet z członkami rodziny. I czasem środkiem płatniczym w tych negocjacjach są pieniądze, a czasami nasz czas.

Pokażemy Ci, że negocjowanie może być fascynujące, przyjemne i na dodatek przynosić bardzo duże korzyści. Dlatego jeżeli chcesz, aby na dźwięk słowa negocjacje na twojej twarzy gościł uśmiech zapraszamy do poznania prostego, logicznego procesu, który zwiększy twoje szanse na sukces bez względu na to, czy w danym przypadku będziesz sprzedającym czy kupującym. 

Zobacz jak wygląda szkolenie

Szkolenie e-learningowe

Podstawy negocjacji

CEL SZKOLENIA:

To szkolenie pokazuje w prostych krokach na czym polegają negocjacje, jak podejść do nich bez emocji i być pewnym siebie. Uczy kiedy warto negocjować, a kiedy nie.

Po szkoleniu będziesz umiał przygotować się do negocjacji, otwierać je, poznasz taktyki i nauczysz się zamykać negocjacje.

 

 

 

Szkolenie interaktywne
czas trwania: około 30 minut

PROGRAM SZKOLENIA:

  • Negocjacje – początek
  • Dlaczego nie negocjujemy
  • Unikanie odpowiedzi
  • Kiedy warto, a kiedy nie warto negocjować?
  • Sprawdź się
  • Planowanie negocjacji
  • Elementy przygotowania do negocjacji
  • Quiz z przygotowania
  • Otwarcie negocjacji
  • Psychologia negocjacji
  • Quiz z otwierania negocjacji
  • Taktyki negocjacyjne
  • Wymiana zamiast walki
  • Quiz z technik negocjacji
  • Domykanie negocjacji
  • Ostateczna oferta
  • Podsumowanie

Dopasujemy szkolenie do Twojej firmy

We wszystkich naszych szkoleniach zdalnych możemy wprowadzać modyfikacje, które dopasują je do charakteru Twojej firmy. Umieścimy logo, zmienimy kolory i dodamy charakterystyczne dla Twojej marki elementy.

lub skorzystaj z formularza poniżej

Chcesz sprawdzić, czy szkolenie będzie odpowiednie dla Twojej firmy? Zapraszamy do kontaktu. Napisz, Chętnie porozmawiamy.

Przeczytaj też:

PREBOARDING – czy onboarding to za mało?

PREBOARDING – czy onboarding to za mało?

Preboarding to zestaw działań, które warto wdrożyć przed pierwszym dniem nowego pracownika. To dla nowozatrudnionego pomost między akceptacją oferty, a byciem pełnoprawnym członkiem zespołu. Sprawdź, jakie korzyści daje preboarding i jakie działania warto podjąć.

Jak wspierać ONBOARDING w dziale sprzedaży?

Jak wspierać ONBOARDING w dziale sprzedaży?

Onboarding, to proces wdrażania nowych pracowników, jest jednym z kluczowych elementów skutecznego zarządzania zasobami ludzkimi, bez względu na wielkość organizacji czy branżę. Dobrze przeprowadzony onboarding może przynieść firmie szereg korzyści, takich jak obniżenie kosztów rekrutacji, zmniejszenie rotacji pracowników, zwiększenie ich zaangażowania oraz poprawę jakości pracy i wydajności. W tym artykule przedstawię kilka istotnych powodów, dlaczego warto zainwestować w ten proces, bazując na wynikach badań.

Nowy pracownik w firmie – I CO TERAZ? ONBOARDING od podstaw

Nowy pracownik w firmie – I CO TERAZ? ONBOARDING od podstaw

Onboarding, to proces wdrażania nowych pracowników, jest jednym z kluczowych elementów skutecznego zarządzania zasobami ludzkimi, bez względu na wielkość organizacji czy branżę. Dobrze przeprowadzony onboarding może przynieść firmie szereg korzyści, takich jak obniżenie kosztów rekrutacji, zmniejszenie rotacji pracowników, zwiększenie ich zaangażowania oraz poprawę jakości pracy i wydajności. W tym artykule przedstawię kilka istotnych powodów, dlaczego warto zainwestować w ten proces, bazując na wynikach badań.