szkolenie e-learningowe
Otrzymywanie Feedbacku
Informacja zwrotna to doskonały początek pracy rozwojowej. Jeżeli do tej pory przyjmowanie feedbacku było dla Ciebie trudne, wprowadzenie zmiany w tym zakresie zajmie Ci trochę czasu, ale korzyści warte są wysiłku.

Dlaczego przyjmowanie informacji zwrotnej bywa trudne? Ponieważ często wywołuje w nas silne emocje. Zrozumienie, co wywołuje w nas te emocje to pierwszy krok w nauce przyjmowania feedbacku.
Udzielanie informacji zwrotnej często jest postrzegane jako coś, co managerowie muszą robić (i jest to ich odpowiedzialność), a pracownicy jakoś muszą to przyjąć i przeżyć.
To nie jest pomocne myślenie, bo w tej sytuacji tym, kto odnosi korzyści, jest właśnie osoba dostająca feedback. Im bardziej będzie ona otwarta, tym więcej się dowie i tym łatwiej będzie jej działać.
Wraz z ekspertką, trenerką biznesu Karoliną Krzywicką przedstawiamy szkolenie, które nauczy Cię jak czerpać korzyści z przyjmowania feedbacku i traktować go jako krok do bycia lepszym w tym, co robimy.
Zobacz jak wygląda szkolenie
Szkolenie e-learningowe
Jak przyjmować informację zwrotną
CEL SZKOLENIA:
To szkolenie pokaże Ci, jak prosić innych o feedback, jak radzić sobie z emocjami pojawiającymi się w trakcie sluchania i jak czerpać z niego jak najwięcej, by był narzędziem, które przyczyni się do Twojego rozwoju.
Szkolenie interaktywne
czas trwania: około 25 minut.
PROGRAM SZKOLENIA:
- Wstęp
- Postrzeganie informacji zwrotnej
- Poprawna interpretacja
- Korzyści z feedbacku
- Informacja zamiast domysłów
- Przepis na przyjmowanie feedbacku
- Masz informację zwrotną – co teraz?
- Działanie po zrozumieniu feedbacku
- Podsumowanie
Dopasujemy szkolenie do Twojej firmy
We wszystkich naszych szkoleniach zdalnych możemy wprowadzać modyfikacje, które dopasują je do charakteru Twojej firmy. Umieścimy logo, zmienimy kolory i dodamy charakterystyczne dla Twojej marki elementy.
lub skorzystaj z formularza poniżej

Chcesz sprawdzić, czy szkolenie będzie odpowiednie dla Twojej firmy? Zapraszamy do kontaktu. Napisz, Chętnie porozmawiamy.
Przeczytaj też:
ROZWÓJ jako rutyna pracownika
Zastanawiasz się, jak motywować ludzi, żeby chcieli się szkolić, rozwijać, wykorzystywać swoje talenty i podnosić kompetencje w różnych obszarach?
Uwaga! Chęć do rozwoju w pracownikach już jest! A co więcej, możliwość rozwoju zawodowego w firmie jest jednym z najważniejszych czynników motywujących do podjęcia pracy.
Jak e-learning wspiera onboarding?
E-learning to doskonałe narzędzie, które pomaga w onboardingu nowych pracowników. Zobacz, dlaczego warto włączyć nowoczesny, dopasowany e-learning do metod szkoleniowych w firmie.
PREBOARDING – czy onboarding to za mało?
Preboarding to zestaw działań, które warto wdrożyć przed pierwszym dniem nowego pracownika. To dla nowozatrudnionego pomost między akceptacją oferty, a byciem pełnoprawnym członkiem zespołu. Sprawdź, jakie korzyści daje preboarding i jakie działania warto podjąć.