szkolenie e-learningowe
Otrzymywanie Feedbacku
Informacja zwrotna to doskonały początek pracy rozwojowej. Jeżeli do tej pory przyjmowanie feedbacku było dla Ciebie trudne, wprowadzenie zmiany w tym zakresie zajmie Ci trochę czasu, ale korzyści warte są wysiłku.
Dlaczego przyjmowanie informacji zwrotnej bywa trudne? Ponieważ często wywołuje w nas silne emocje. Zrozumienie, co wywołuje w nas te emocje to pierwszy krok w nauce przyjmowania feedbacku.
Udzielanie informacji zwrotnej często jest postrzegane jako coś, co managerowie muszą robić (i jest to ich odpowiedzialność), a pracownicy jakoś muszą to przyjąć i przeżyć.
To nie jest pomocne myślenie, bo w tej sytuacji tym, kto odnosi korzyści, jest właśnie osoba dostająca feedback. Im bardziej będzie ona otwarta, tym więcej się dowie i tym łatwiej będzie jej działać.
Wraz z ekspertką, trenerką biznesu Karoliną Krzywicką przedstawiamy szkolenie, które nauczy Cię jak czerpać korzyści z przyjmowania feedbacku i traktować go jako krok do bycia lepszym w tym, co robimy.
Zobacz jak wygląda szkolenie
Szkolenie e-learningowe
Jak przyjmować informację zwrotną
CEL SZKOLENIA:
To szkolenie pokaże Ci, jak prosić innych o feedback, jak radzić sobie z emocjami pojawiającymi się w trakcie sluchania i jak czerpać z niego jak najwięcej, by był narzędziem, które przyczyni się do Twojego rozwoju.
Szkolenie interaktywne
czas trwania: około 25 minut.
PROGRAM SZKOLENIA:
- Wstęp
- Postrzeganie informacji zwrotnej
- Poprawna interpretacja
- Korzyści z feedbacku
- Informacja zamiast domysłów
- Przepis na przyjmowanie feedbacku
- Masz informację zwrotną – co teraz?
- Działanie po zrozumieniu feedbacku
- Podsumowanie
Dopasujemy szkolenie do Twojej firmy
We wszystkich naszych szkoleniach zdalnych możemy wprowadzać modyfikacje, które dopasują je do charakteru Twojej firmy. Umieścimy logo, zmienimy kolory i dodamy charakterystyczne dla Twojej marki elementy.
lub skorzystaj z formularza poniżej
Chcesz sprawdzić, czy szkolenie będzie odpowiednie dla Twojej firmy? Zapraszamy do kontaktu. Napisz, Chętnie porozmawiamy.
Przeczytaj też:
PREBOARDING – czy onboarding to za mało?
Preboarding to zestaw działań, które warto wdrożyć przed pierwszym dniem nowego pracownika. To dla nowozatrudnionego pomost między akceptacją oferty, a byciem pełnoprawnym członkiem zespołu. Sprawdź, jakie korzyści daje preboarding i jakie działania warto podjąć.
Jak wspierać ONBOARDING w dziale sprzedaży?
Onboarding, to proces wdrażania nowych pracowników, jest jednym z kluczowych elementów skutecznego zarządzania zasobami ludzkimi, bez względu na wielkość organizacji czy branżę. Dobrze przeprowadzony onboarding może przynieść firmie szereg korzyści, takich jak obniżenie kosztów rekrutacji, zmniejszenie rotacji pracowników, zwiększenie ich zaangażowania oraz poprawę jakości pracy i wydajności. W tym artykule przedstawię kilka istotnych powodów, dlaczego warto zainwestować w ten proces, bazując na wynikach badań.
Nowy pracownik w firmie – I CO TERAZ? ONBOARDING od podstaw
Onboarding, to proces wdrażania nowych pracowników, jest jednym z kluczowych elementów skutecznego zarządzania zasobami ludzkimi, bez względu na wielkość organizacji czy branżę. Dobrze przeprowadzony onboarding może przynieść firmie szereg korzyści, takich jak obniżenie kosztów rekrutacji, zmniejszenie rotacji pracowników, zwiększenie ich zaangażowania oraz poprawę jakości pracy i wydajności. W tym artykule przedstawię kilka istotnych powodów, dlaczego warto zainwestować w ten proces, bazując na wynikach badań.