szkolenie e-learningowe

Otrzymywanie Feedbacku

Informacja zwrotna to doskonały początek pracy rozwojowej. Jeżeli do tej pory przyjmowanie feedbacku było dla Ciebie trudne, wprowadzenie zmiany w tym zakresie zajmie Ci trochę czasu, ale korzyści warte są wysiłku.

Dlaczego przyjmowanie informacji zwrotnej bywa trudne? Ponieważ często wywołuje w nas silne emocje. Zrozumienie, co wywołuje w nas te emocje to pierwszy krok w nauce przyjmowania feedbacku.

Udzielanie informacji zwrotnej często jest postrzegane jako coś, co managerowie muszą robić (i jest to ich odpowiedzialność), a pracownicy jakoś muszą to przyjąć i przeżyć.

To nie jest pomocne myślenie, bo w tej sytuacji tym, kto odnosi korzyści, jest właśnie osoba dostająca feedback. Im bardziej będzie ona otwarta, tym więcej się dowie i tym łatwiej będzie jej działać.

Wraz z ekspertką, trenerką biznesu Karoliną Krzywicką przedstawiamy szkolenie, które nauczy Cię jak czerpać korzyści z przyjmowania feedbacku i traktować go jako krok do bycia lepszym w tym, co robimy.

Zobacz jak wygląda szkolenie

Szkolenie e-learningowe

Jak przyjmować informację zwrotną

CEL SZKOLENIA:

To szkolenie pokaże Ci, jak prosić innych o feedback, jak radzić sobie z emocjami pojawiającymi się w trakcie sluchania i jak czerpać z niego jak najwięcej, by był narzędziem, które przyczyni się do Twojego rozwoju.

 

Szkolenie interaktywne
czas trwania: około 25 minut

PROGRAM SZKOLENIA:

  • Wstęp 
  • Postrzeganie informacji zwrotnej
  • Poprawna interpretacja
  • Korzyści z feedbacku
  • Informacja zamiast domysłów
  • Przepis na przyjmowanie feedbacku
  • Masz informację zwrotną – co teraz?
  • Działanie po zrozumieniu feedbacku
  • Podsumowanie

Dopasujemy szkolenie do Twojej firmy

We wszystkich naszych szkoleniach zdalnych możemy wprowadzać modyfikacje, które dopasują je do charakteru Twojej firmy. Umieścimy logo, zmienimy kolory i dodamy charakterystyczne dla Twojej marki elementy.

lub skorzystaj z formularza poniżej

Chcesz sprawdzić, czy szkolenie będzie odpowiednie dla Twojej firmy? Zapraszamy do kontaktu. Napisz, Chętnie porozmawiamy.

Przeczytaj też:

ROZWÓJ jako rutyna pracownika

ROZWÓJ jako rutyna pracownika

Zastanawiasz się, jak motywować ludzi, żeby chcieli się szkolić, rozwijać, wykorzystywać swoje talenty i podnosić kompetencje w różnych obszarach?

Uwaga! Chęć do rozwoju w pracownikach już jest! A co więcej, możliwość rozwoju zawodowego w firmie jest jednym z najważniejszych czynników motywujących do podjęcia pracy.

Jak e-learning wspiera onboarding?

Jak e-learning wspiera onboarding?

E-learning to doskonałe narzędzie, które pomaga w onboardingu nowych pracowników. Zobacz, dlaczego warto włączyć nowoczesny, dopasowany e-learning do metod szkoleniowych w firmie.

PREBOARDING – czy onboarding to za mało?

PREBOARDING – czy onboarding to za mało?

Preboarding to zestaw działań, które warto wdrożyć przed pierwszym dniem nowego pracownika. To dla nowozatrudnionego pomost między akceptacją oferty, a byciem pełnoprawnym członkiem zespołu. Sprawdź, jakie korzyści daje preboarding i jakie działania warto podjąć.