szkolenie e-learningowe

Rozwiązywanie konfliktów w zespole

W sytuacji wzajemnych pretensji i braku zaufania trudno o skuteczne działanie, szczególnie w zespole.

Dlatego tak ważne jest szybkie identyfikowanie konfliktów i sprawne ich rozwiązywanie.

Każdy przychodzi do zespołu z pewnymi wyobrażeniami na temat lidera, członków, samej pracy, a także z różnymi oczekiwaniami.

Kiedy rzeczywistość różni się od wyobrażeń, a oczekiwania nie są zaspokojone, pojawiają się trudne emocje – takie jak rozczarowanie czy złość.

Umiejętność zauważania i rozwiązywania konfliktów w zespole jest dla lidera kluczowe by utrzymać zdrową i efektywną współpracę w zespole.

Kurs ten pomaga zrozumieć źródła konfliktów, nauczyć się technik ich rozwiązywania oraz promować komunikację i współpracę między członkami zespołu.

Szkolenie pełne jest filmów, ćwiczeń i plików do pobrania, pomocnych w codziennej pracy managera mierzącego się z konfliktami w zespole.

Zobacz jak wygląda szkolenie

Szkolenie e-learningowe

Rozwiązywanie konfliktów w zespole

CEL SZKOLENIA:

Uczestnik nauczy się zauważania i radzenia sobie z konfliktami w zespole dzięki wielu narzędziom i metodom dobranym pod konkretne rodzaje sporów. Nauczy się stawiać granice, brać odpowiedzialnosć za swoje decyzje i łagodzić napięcie wśród pracowników. 

 

 

Szkolenie interaktywne
czas trwania: około 30 minut

PROGRAM SZKOLENIA:

  • Konflity – początek
  • Sprawdź siebie
  • Przyczyny konfliktów
  • Różnice i niedomówienia
  • Komunikacja
  • Odpowiedzialność
  • 5 postaw
  • Negocjacje
  • Las – zaufanie w zespole
  • Akcja-reakcja
  • Podsumowanie

Dopasujemy szkolenie do Twojej firmy

We wszystkich naszych szkoleniach zdalnych możemy wprowadzać modyfikacje, które dopasują je do charakteru Twojej firmy. Umieścimy logo, zmienimy kolory i dodamy charakterystyczne dla Twojej marki elementy.

lub skorzystaj z formularza poniżej

Chcesz sprawdzić, czy szkolenie będzie odpowiednie dla Twojej firmy? Zapraszamy do kontaktu. Napisz, Chętnie porozmawiamy.

Przeczytaj też:

ROZWÓJ jako rutyna pracownika

ROZWÓJ jako rutyna pracownika

Zastanawiasz się, jak motywować ludzi, żeby chcieli się szkolić, rozwijać, wykorzystywać swoje talenty i podnosić kompetencje w różnych obszarach?

Uwaga! Chęć do rozwoju w pracownikach już jest! A co więcej, możliwość rozwoju zawodowego w firmie jest jednym z najważniejszych czynników motywujących do podjęcia pracy.

Jak e-learning wspiera onboarding?

Jak e-learning wspiera onboarding?

E-learning to doskonałe narzędzie, które pomaga w onboardingu nowych pracowników. Zobacz, dlaczego warto włączyć nowoczesny, dopasowany e-learning do metod szkoleniowych w firmie.

PREBOARDING – czy onboarding to za mało?

PREBOARDING – czy onboarding to za mało?

Preboarding to zestaw działań, które warto wdrożyć przed pierwszym dniem nowego pracownika. To dla nowozatrudnionego pomost między akceptacją oferty, a byciem pełnoprawnym członkiem zespołu. Sprawdź, jakie korzyści daje preboarding i jakie działania warto podjąć.