szkolenie e-learningowe
Rozwiązywanie konfliktów w zespole
W sytuacji wzajemnych pretensji i braku zaufania trudno o skuteczne działanie, szczególnie w zespole.
Dlatego tak ważne jest szybkie identyfikowanie konfliktów i sprawne ich rozwiązywanie.
Każdy przychodzi do zespołu z pewnymi wyobrażeniami na temat lidera, członków, samej pracy, a także z różnymi oczekiwaniami.
Kiedy rzeczywistość różni się od wyobrażeń, a oczekiwania nie są zaspokojone, pojawiają się trudne emocje – takie jak rozczarowanie czy złość.
Umiejętność zauważania i rozwiązywania konfliktów w zespole jest dla lidera kluczowe by utrzymać zdrową i efektywną współpracę w zespole.
Kurs ten pomaga zrozumieć źródła konfliktów, nauczyć się technik ich rozwiązywania oraz promować komunikację i współpracę między członkami zespołu.
Szkolenie pełne jest filmów, ćwiczeń i plików do pobrania, pomocnych w codziennej pracy managera mierzącego się z konfliktami w zespole.
Zobacz jak wygląda szkolenie
Szkolenie e-learningowe
Rozwiązywanie konfliktów w zespole
CEL SZKOLENIA:
Uczestnik nauczy się zauważania i radzenia sobie z konfliktami w zespole dzięki wielu narzędziom i metodom dobranym pod konkretne rodzaje sporów. Nauczy się stawiać granice, brać odpowiedzialnosć za swoje decyzje i łagodzić napięcie wśród pracowników.
Szkolenie interaktywne
czas trwania: około 30 minut.
PROGRAM SZKOLENIA:
- Konflity – początek
- Sprawdź siebie
- Przyczyny konfliktów
- Różnice i niedomówienia
- Komunikacja
- Odpowiedzialność
- 5 postaw
- Negocjacje
- Las – zaufanie w zespole
- Akcja-reakcja
- Podsumowanie
Dopasujemy szkolenie do Twojej firmy
We wszystkich naszych szkoleniach zdalnych możemy wprowadzać modyfikacje, które dopasują je do charakteru Twojej firmy. Umieścimy logo, zmienimy kolory i dodamy charakterystyczne dla Twojej marki elementy.
lub skorzystaj z formularza poniżej
Chcesz sprawdzić, czy szkolenie będzie odpowiednie dla Twojej firmy? Zapraszamy do kontaktu. Napisz, Chętnie porozmawiamy.
Przeczytaj też:
PREBOARDING – czy onboarding to za mało?
Preboarding to zestaw działań, które warto wdrożyć przed pierwszym dniem nowego pracownika. To dla nowozatrudnionego pomost między akceptacją oferty, a byciem pełnoprawnym członkiem zespołu. Sprawdź, jakie korzyści daje preboarding i jakie działania warto podjąć.
Jak wspierać ONBOARDING w dziale sprzedaży?
Onboarding, to proces wdrażania nowych pracowników, jest jednym z kluczowych elementów skutecznego zarządzania zasobami ludzkimi, bez względu na wielkość organizacji czy branżę. Dobrze przeprowadzony onboarding może przynieść firmie szereg korzyści, takich jak obniżenie kosztów rekrutacji, zmniejszenie rotacji pracowników, zwiększenie ich zaangażowania oraz poprawę jakości pracy i wydajności. W tym artykule przedstawię kilka istotnych powodów, dlaczego warto zainwestować w ten proces, bazując na wynikach badań.
Nowy pracownik w firmie – I CO TERAZ? ONBOARDING od podstaw
Onboarding, to proces wdrażania nowych pracowników, jest jednym z kluczowych elementów skutecznego zarządzania zasobami ludzkimi, bez względu na wielkość organizacji czy branżę. Dobrze przeprowadzony onboarding może przynieść firmie szereg korzyści, takich jak obniżenie kosztów rekrutacji, zmniejszenie rotacji pracowników, zwiększenie ich zaangażowania oraz poprawę jakości pracy i wydajności. W tym artykule przedstawię kilka istotnych powodów, dlaczego warto zainwestować w ten proces, bazując na wynikach badań.