szkolenie e-learningowe
Rozwiązywanie konfliktów w zespole
W sytuacji wzajemnych pretensji i braku zaufania trudno o skuteczne działanie, szczególnie w zespole.
Dlatego tak ważne jest szybkie identyfikowanie konfliktów i sprawne ich rozwiązywanie.

Każdy przychodzi do zespołu z pewnymi wyobrażeniami na temat lidera, członków, samej pracy, a także z różnymi oczekiwaniami.
Kiedy rzeczywistość różni się od wyobrażeń, a oczekiwania nie są zaspokojone, pojawiają się trudne emocje – takie jak rozczarowanie czy złość.
Umiejętność zauważania i rozwiązywania konfliktów w zespole jest dla lidera kluczowe by utrzymać zdrową i efektywną współpracę w zespole.
Kurs ten pomaga zrozumieć źródła konfliktów, nauczyć się technik ich rozwiązywania oraz promować komunikację i współpracę między członkami zespołu.
Szkolenie pełne jest filmów, ćwiczeń i plików do pobrania, pomocnych w codziennej pracy managera mierzącego się z konfliktami w zespole.
Zobacz jak wygląda szkolenie
Szkolenie e-learningowe
Rozwiązywanie konfliktów w zespole
CEL SZKOLENIA:
Uczestnik nauczy się zauważania i radzenia sobie z konfliktami w zespole dzięki wielu narzędziom i metodom dobranym pod konkretne rodzaje sporów. Nauczy się stawiać granice, brać odpowiedzialnosć za swoje decyzje i łagodzić napięcie wśród pracowników.
Szkolenie interaktywne
czas trwania: około 30 minut.
PROGRAM SZKOLENIA:
- Konflity – początek
- Sprawdź siebie
- Przyczyny konfliktów
- Różnice i niedomówienia
- Komunikacja
- Odpowiedzialność
- 5 postaw
- Negocjacje
- Las – zaufanie w zespole
- Akcja-reakcja
- Podsumowanie
Dopasujemy szkolenie do Twojej firmy
We wszystkich naszych szkoleniach zdalnych możemy wprowadzać modyfikacje, które dopasują je do charakteru Twojej firmy. Umieścimy logo, zmienimy kolory i dodamy charakterystyczne dla Twojej marki elementy.
lub skorzystaj z formularza poniżej

Chcesz sprawdzić, czy szkolenie będzie odpowiednie dla Twojej firmy? Zapraszamy do kontaktu. Napisz, Chętnie porozmawiamy.
Przeczytaj też:
ROZWÓJ jako rutyna pracownika
Zastanawiasz się, jak motywować ludzi, żeby chcieli się szkolić, rozwijać, wykorzystywać swoje talenty i podnosić kompetencje w różnych obszarach?
Uwaga! Chęć do rozwoju w pracownikach już jest! A co więcej, możliwość rozwoju zawodowego w firmie jest jednym z najważniejszych czynników motywujących do podjęcia pracy.
Jak e-learning wspiera onboarding?
E-learning to doskonałe narzędzie, które pomaga w onboardingu nowych pracowników. Zobacz, dlaczego warto włączyć nowoczesny, dopasowany e-learning do metod szkoleniowych w firmie.
PREBOARDING – czy onboarding to za mało?
Preboarding to zestaw działań, które warto wdrożyć przed pierwszym dniem nowego pracownika. To dla nowozatrudnionego pomost między akceptacją oferty, a byciem pełnoprawnym członkiem zespołu. Sprawdź, jakie korzyści daje preboarding i jakie działania warto podjąć.