szkolenie e-learningowe

Komunikacja – jak dbać o doskonałe relacje w zespole?

Wyobraź sobie pracę, do której przychodzisz z przyjemnością, w miłej atmosferze, z ludźmi z którymi świetnie się dogadujesz. Brzmi dobrze prawda? By budować dobre relacje niezbędne jest sprawne komunikowanie się.

zdjęcie grupy wesołych ludzi w pracy

Uczymy się komunikować od pierwszych chwil życia. Czy to znaczy, że umiemy to robić dobrze? Nasze zdolności komunikacyjne są wypadkową wielu czynników, wpływa na nie nasze otoczenie, relacje budowane na przestrzeni lat, nasz temperament. Często jednak nie zdajemy sobie sprawy, że to, co mówimy może nie być klarowne i zrozumiałe dla innych, lub sposób w jaki mówimy może wywoływać u innych negatywne emocje i prowadzić do nieporozumień.

Dowiedz się, jak komunikować się sprawnie. Bo skuteczna komunikacja to nie tylko przekazywanie informacji – to sztuka budowania porozumienia, rozwiązywania problemów i wspólnego osiągania celów zawodowych. W tym szkoleniu poznasz praktyczne techniki, które pomogą Ci komunikować się jeszcze lepiej. 

 

Szkolenie opracowane przez ekspertkę i trenerką biznesu Karolinę Krzywicką

zdjecie Karolina Krzywicka

Zobacz jak wygląda szkolenie

Szkolenie e-learningowe

Komunikacja – jak dbać o doskonałe relacje w zespole?

CEL SZKOLENIA:

To szkolenie pomoże Ci zrozumieć podstawy skutecznej komunikacji w pracy, nauczy technik aktywnego słuchania oraz pokaże, jak komunikować się w różnych sytuacjach zawodowych, również tych trudnych, jak wystąpienia publiczne czy negatywna ocena naszej pracy. Poznasz praktyczne narzędzia do budowania profesjonalnych relacji ze współpracownikami i przełożonymi.

W szkoleniu znajdziesz filmy, pomocne narzędzia i ćwiczenia do druku, dzięki którym możesz poprawiać swoją komunikację każdego dnia.

 

Szkolenie kierowane do pracowników i przełożonych, osób pracujących w grupach.

 

Szkolenie e-learningowe, interaktywne
czas trwania: około 30 minut

PROGRAM SZKOLENIA:

  • proces komunikowania się
  • cztery aspekty komunikacji:
  • 1. ludzie
  • 2. słuchanie
  • 3. kontekst
  • 4. przekaz/wiadomość
  • co daje przygotowanie się
  • Quiz 1 – aspekty komunikacji
  • komunikacja w konkretnych sytuacjach:
  • 1. komunikacja towarzyska
  • 2. komunikacja w czasie spotkań
  • 3. komunikacja e-mail
  • 4. jak radzić i wyjaśniać – jak uczyć
  • Quiz 2 – komunikacja w konkretnych sytuacjach
  • komunikacja w trudnych sytuacjach:
  • 1. przedstawienie swojego pomysłu – jak przekonać innych
  • 2. proszenie bywa trudne
  • 3. gdy nie wiesz co powiedzieć
  • 4. gdy jesteś krytykowany
  • Quiz 3 – komunikacja w trudnych sytuacjach
  • zakończenie

Dopasujemy szkolenie do Twojej firmy

We wszystkich naszych szkoleniach zdalnych możemy wprowadzać modyfikacje, które dopasują je do charakteru Twojej firmy. Umieścimy logo, zmienimy kolory i dodamy charakterystyczne dla Twojej marki elementy.

lub skorzystaj z formularza poniżej

Chcesz sprawdzić, czy szkolenie będzie odpowiednie dla Twojej firmy? Zapraszamy do kontaktu. Napisz, Chętnie porozmawiamy.

Przeczytaj też:

PREBOARDING – czy onboarding to za mało?

PREBOARDING – czy onboarding to za mało?

Preboarding to zestaw działań, które warto wdrożyć przed pierwszym dniem nowego pracownika. To dla nowozatrudnionego pomost między akceptacją oferty, a byciem pełnoprawnym członkiem zespołu. Sprawdź, jakie korzyści daje preboarding i jakie działania warto podjąć.

Jak wspierać ONBOARDING w dziale sprzedaży?

Jak wspierać ONBOARDING w dziale sprzedaży?

Onboarding, to proces wdrażania nowych pracowników, jest jednym z kluczowych elementów skutecznego zarządzania zasobami ludzkimi, bez względu na wielkość organizacji czy branżę. Dobrze przeprowadzony onboarding może przynieść firmie szereg korzyści, takich jak obniżenie kosztów rekrutacji, zmniejszenie rotacji pracowników, zwiększenie ich zaangażowania oraz poprawę jakości pracy i wydajności. W tym artykule przedstawię kilka istotnych powodów, dlaczego warto zainwestować w ten proces, bazując na wynikach badań.

Nowy pracownik w firmie – I CO TERAZ? ONBOARDING od podstaw

Nowy pracownik w firmie – I CO TERAZ? ONBOARDING od podstaw

Onboarding, to proces wdrażania nowych pracowników, jest jednym z kluczowych elementów skutecznego zarządzania zasobami ludzkimi, bez względu na wielkość organizacji czy branżę. Dobrze przeprowadzony onboarding może przynieść firmie szereg korzyści, takich jak obniżenie kosztów rekrutacji, zmniejszenie rotacji pracowników, zwiększenie ich zaangażowania oraz poprawę jakości pracy i wydajności. W tym artykule przedstawię kilka istotnych powodów, dlaczego warto zainwestować w ten proces, bazując na wynikach badań.