szkolenie e-learningowe
Jak pisać wiadomości e-mail
„Droga Marto”… a może „ Witam Szanowny Panie”?
Kiedykolwiek napisanie maila sprawiało Ci trudność? To szkolenie rozwieje Twoje wątpliwości.

Choć e-mail jest mniej formalny niż list, nadal kreuje wizerunek nasz lub naszej firmy. Pisząc do współpracownika, klienta, wykładowcy, wysyłając CV, kontaktując się z urzędem lub osobą nieznajomą, powinniśmy przestrzegać pewnych zasad.
W szkoleniu wyjaśniamy, jak pisać poprawne maile oficjalne i nieformalne, na które odbiorca chętnie odpowie, oraz jak unikać najczęstszych błędów i na jakie zagrożenia zwracać uwagę otwierając wiadomości od innych.
Zobacz jak wygląda szkolenie
Szkolenie e-learningowe
Jak pisać wiadomości e-mail
CEL SZKOLENIA:
Dowiesz się jak poprawnie pisać maile bez zastanawiania się jak to zrobić i czy tak wypada.
Po tym szkoleniu pisanie maili będzie proste, szybkie i nie będzie generować niedopowiedzeń czy trudnych sytuacji.
Szkolenie zawiera przydatne pliki do zapisania lub wydruku zawierające formalne zwroty w języku angielskim.
Szkolenie interaktywne
czas trwania: około 20 minut.
PROGRAM SZKOLENIA:
- E-mail – Początek
- Zwięźle, zrozumiale, z wyczuciem
- Podstawy – stałe elementy
- Jak zacząć?
- Treść maila
- Jak zakończyć?
- Mail formalny po angielski
- Ile mamy czasu na odpowiedź?
- Skróty i Emotikony
- Skróty stosowane dawniej
- SPAM
- Zagrożenia
Dopasujemy szkolenie do Twojej firmy
We wszystkich naszych szkoleniach zdalnych możemy wprowadzać modyfikacje, które dopasują je do charakteru Twojej firmy. Umieścimy logo, zmienimy kolory i dodamy charakterystyczne dla Twojej marki elementy.
lub skorzystaj z formularza poniżej

Chcesz sprawdzić, czy szkolenie będzie odpowiednie dla Twojej firmy? Zapraszamy do kontaktu. Napisz, Chętnie porozmawiamy.
Przeczytaj też:
ROZWÓJ jako rutyna pracownika
Zastanawiasz się, jak motywować ludzi, żeby chcieli się szkolić, rozwijać, wykorzystywać swoje talenty i podnosić kompetencje w różnych obszarach?
Uwaga! Chęć do rozwoju w pracownikach już jest! A co więcej, możliwość rozwoju zawodowego w firmie jest jednym z najważniejszych czynników motywujących do podjęcia pracy.
Jak e-learning wspiera onboarding?
E-learning to doskonałe narzędzie, które pomaga w onboardingu nowych pracowników. Zobacz, dlaczego warto włączyć nowoczesny, dopasowany e-learning do metod szkoleniowych w firmie.
PREBOARDING – czy onboarding to za mało?
Preboarding to zestaw działań, które warto wdrożyć przed pierwszym dniem nowego pracownika. To dla nowozatrudnionego pomost między akceptacją oferty, a byciem pełnoprawnym członkiem zespołu. Sprawdź, jakie korzyści daje preboarding i jakie działania warto podjąć.