szkolenie e-learningowe
Jak pisać wiadomości e-mail
„Droga Marto”… a może „ Witam Szanowny Panie”?
Kiedykolwiek napisanie maila sprawiało Ci trudność? To szkolenie rozwieje Twoje wątpliwości.
Choć e-mail jest mniej formalny niż list, nadal kreuje wizerunek nasz lub naszej firmy. Pisząc do współpracownika, klienta, wykładowcy, wysyłając CV, kontaktując się z urzędem lub osobą nieznajomą, powinniśmy przestrzegać pewnych zasad.
W szkoleniu wyjaśniamy, jak pisać poprawne maile oficjalne i nieformalne, na które odbiorca chętnie odpowie, oraz jak unikać najczęstszych błędów i na jakie zagrożenia zwracać uwagę otwierając wiadomości od innych.
Zobacz jak wygląda szkolenie
Szkolenie e-learningowe
Jak pisać wiadomości e-mail
CEL SZKOLENIA:
Dowiesz się jak poprawnie pisać maile bez zastanawiania się jak to zrobić i czy tak wypada.
Po tym szkoleniu pisanie maili będzie proste, szybkie i nie będzie generować niedopowiedzeń czy trudnych sytuacji.
Szkolenie zawiera przydatne pliki do zapisania lub wydruku zawierające formalne zwroty w języku angielskim.
Szkolenie interaktywne
czas trwania: około 20 minut.
PROGRAM SZKOLENIA:
- E-mail – Początek
- Zwięźle, zrozumiale, z wyczuciem
- Podstawy – stałe elementy
- Jak zacząć?
- Treść maila
- Jak zakończyć?
- Mail formalny po angielski
- Ile mamy czasu na odpowiedź?
- Skróty i Emotikony
- Skróty stosowane dawniej
- SPAM
- Zagrożenia
Dopasujemy szkolenie do Twojej firmy
We wszystkich naszych szkoleniach zdalnych możemy wprowadzać modyfikacje, które dopasują je do charakteru Twojej firmy. Umieścimy logo, zmienimy kolory i dodamy charakterystyczne dla Twojej marki elementy.
lub skorzystaj z formularza poniżej
Chcesz sprawdzić, czy szkolenie będzie odpowiednie dla Twojej firmy? Zapraszamy do kontaktu. Napisz, Chętnie porozmawiamy.
Przeczytaj też:
PREBOARDING – czy onboarding to za mało?
Preboarding to zestaw działań, które warto wdrożyć przed pierwszym dniem nowego pracownika. To dla nowozatrudnionego pomost między akceptacją oferty, a byciem pełnoprawnym członkiem zespołu. Sprawdź, jakie korzyści daje preboarding i jakie działania warto podjąć.
Jak wspierać ONBOARDING w dziale sprzedaży?
Onboarding, to proces wdrażania nowych pracowników, jest jednym z kluczowych elementów skutecznego zarządzania zasobami ludzkimi, bez względu na wielkość organizacji czy branżę. Dobrze przeprowadzony onboarding może przynieść firmie szereg korzyści, takich jak obniżenie kosztów rekrutacji, zmniejszenie rotacji pracowników, zwiększenie ich zaangażowania oraz poprawę jakości pracy i wydajności. W tym artykule przedstawię kilka istotnych powodów, dlaczego warto zainwestować w ten proces, bazując na wynikach badań.
Nowy pracownik w firmie – I CO TERAZ? ONBOARDING od podstaw
Onboarding, to proces wdrażania nowych pracowników, jest jednym z kluczowych elementów skutecznego zarządzania zasobami ludzkimi, bez względu na wielkość organizacji czy branżę. Dobrze przeprowadzony onboarding może przynieść firmie szereg korzyści, takich jak obniżenie kosztów rekrutacji, zmniejszenie rotacji pracowników, zwiększenie ich zaangażowania oraz poprawę jakości pracy i wydajności. W tym artykule przedstawię kilka istotnych powodów, dlaczego warto zainwestować w ten proces, bazując na wynikach badań.