szkolenie e-learningowe

komunikacja – jak lepiej słuchać

Słyszysz czasem, ze ciężko się z Tobą dogadać? A może pamiętasz sytuację, w której ktoś naprawdę Cię wysłuchał i to było ważne?

Zdarzają się sytuacje, gdy rozmawiasz z ludźmi, a po chwili nie wiesz o czym była mowa? Wychodzisz z zebrania na którym omawialiście ważne procesy, ale masz wrażenie, że połowy nie pamiętasz? Dzięki temu szkoleniu poznasz podstawowe zasady aktywnego słuchania.

Aktywne słuchanie to kluczowa umiejętność podczas komunikacji z innymi. Słuchanie, adekwatne reagowanie na informacje, które słyszymy i angażowanie się w rozmowę może całkowicie odmienić to, jak jesteśmy postrzegani.

 

Wraz z Karoliną Krzywicką przygotowaliśmy szkolenie, w którym odkrywamy przed Tobą techniki aktywnego słuchania, dzięki którym komunikacja w zespole będzie jeszcze łatwiejsza i przyjemniejsza. 

Zobacz jak wygląda szkolenie

Szkolenie e-learningowe

Komunikacja – jak lepiej słuchać

CEL SZKOLENIA:

Kiedy aktywnie słuchamy pokazujemy drugiej osobie, że ją rozumiemy i szanujemy.

Po tym szkoleniu słuchanie, adekwatne reagowanie na komunikaty i skupienie uwagi na rozmówcy nie będzie stanowiło problemu. Nauczysz się skutecznie zapamiętywać szczegóły rozmów, rozpoznawać, co Cię rozprasza i w końcu komunikować się swobodnie i z empatią.

 

 

Szkolenie interaktywne
czas trwania: około 30 minut

PROGRAM SZKOLENIA:

  • Dobra komunikacja
  • 5 obszarów słuchania
  • 1 – zapamiętywanie szczegółów
  • 2 – rozumienie głównej myśli
  • 3 – słuchanie ewaluacyjne
  • 4 – odczytywanie komunikacji niewerbalnej
  • 5 – słuchanie z empatią
  • Ćwiczenie
  • Głowne rozpraszacze
  • QUIZ
  • Skuteczne zachowania podczas słuchania
  • Ustalenie twojej roli w rozmowie
  • Używanie skutecznych komunikatów niewerbalnych
  • Przyzwolenie na ciszę
  • Parafrazowanie
  • Podsumowanie

Dopasujemy szkolenie do Twojej firmy

We wszystkich naszych szkoleniach zdalnych możemy wprowadzać modyfikacje, które dopasują je do charakteru Twojej firmy. Umieścimy logo, zmienimy kolory i dodamy charakterystyczne dla Twojej marki elementy.

lub skorzystaj z formularza poniżej

Chcesz sprawdzić, czy szkolenie będzie odpowiednie dla Twojej firmy? Zapraszamy do kontaktu. Napisz, Chętnie porozmawiamy.

Przeczytaj też:

ROZWÓJ jako rutyna pracownika

ROZWÓJ jako rutyna pracownika

Zastanawiasz się, jak motywować ludzi, żeby chcieli się szkolić, rozwijać, wykorzystywać swoje talenty i podnosić kompetencje w różnych obszarach?

Uwaga! Chęć do rozwoju w pracownikach już jest! A co więcej, możliwość rozwoju zawodowego w firmie jest jednym z najważniejszych czynników motywujących do podjęcia pracy.

Jak e-learning wspiera onboarding?

Jak e-learning wspiera onboarding?

E-learning to doskonałe narzędzie, które pomaga w onboardingu nowych pracowników. Zobacz, dlaczego warto włączyć nowoczesny, dopasowany e-learning do metod szkoleniowych w firmie.

PREBOARDING – czy onboarding to za mało?

PREBOARDING – czy onboarding to za mało?

Preboarding to zestaw działań, które warto wdrożyć przed pierwszym dniem nowego pracownika. To dla nowozatrudnionego pomost między akceptacją oferty, a byciem pełnoprawnym członkiem zespołu. Sprawdź, jakie korzyści daje preboarding i jakie działania warto podjąć.