szkolenie e-learningowe
komunikacja – jak lepiej słuchać
Słyszysz czasem, ze ciężko się z Tobą dogadać? A może pamiętasz sytuację, w której ktoś naprawdę Cię wysłuchał i to było ważne?

Zdarzają się sytuacje, gdy rozmawiasz z ludźmi, a po chwili nie wiesz o czym była mowa? Wychodzisz z zebrania na którym omawialiście ważne procesy, ale masz wrażenie, że połowy nie pamiętasz? Dzięki temu szkoleniu poznasz podstawowe zasady aktywnego słuchania.
Aktywne słuchanie to kluczowa umiejętność podczas komunikacji z innymi. Słuchanie, adekwatne reagowanie na informacje, które słyszymy i angażowanie się w rozmowę może całkowicie odmienić to, jak jesteśmy postrzegani.
Wraz z Karoliną Krzywicką przygotowaliśmy szkolenie, w którym odkrywamy przed Tobą techniki aktywnego słuchania, dzięki którym komunikacja w zespole będzie jeszcze łatwiejsza i przyjemniejsza.
Zobacz jak wygląda szkolenie
Szkolenie e-learningowe
Komunikacja – jak lepiej słuchać
CEL SZKOLENIA:
Kiedy aktywnie słuchamy pokazujemy drugiej osobie, że ją rozumiemy i szanujemy.
Po tym szkoleniu słuchanie, adekwatne reagowanie na komunikaty i skupienie uwagi na rozmówcy nie będzie stanowiło problemu. Nauczysz się skutecznie zapamiętywać szczegóły rozmów, rozpoznawać, co Cię rozprasza i w końcu komunikować się swobodnie i z empatią.
Szkolenie interaktywne
czas trwania: około 30 minut.
PROGRAM SZKOLENIA:
- Dobra komunikacja
- 5 obszarów słuchania
- 1 – zapamiętywanie szczegółów
- 2 – rozumienie głównej myśli
- 3 – słuchanie ewaluacyjne
- 4 – odczytywanie komunikacji niewerbalnej
- 5 – słuchanie z empatią
- Ćwiczenie
- Głowne rozpraszacze
- QUIZ
- Skuteczne zachowania podczas słuchania
- Ustalenie twojej roli w rozmowie
- Używanie skutecznych komunikatów niewerbalnych
- Przyzwolenie na ciszę
- Parafrazowanie
- Podsumowanie
Dopasujemy szkolenie do Twojej firmy
We wszystkich naszych szkoleniach zdalnych możemy wprowadzać modyfikacje, które dopasują je do charakteru Twojej firmy. Umieścimy logo, zmienimy kolory i dodamy charakterystyczne dla Twojej marki elementy.
lub skorzystaj z formularza poniżej

Chcesz sprawdzić, czy szkolenie będzie odpowiednie dla Twojej firmy? Zapraszamy do kontaktu. Napisz, Chętnie porozmawiamy.
Przeczytaj też:
ROZWÓJ jako rutyna pracownika
Zastanawiasz się, jak motywować ludzi, żeby chcieli się szkolić, rozwijać, wykorzystywać swoje talenty i podnosić kompetencje w różnych obszarach?
Uwaga! Chęć do rozwoju w pracownikach już jest! A co więcej, możliwość rozwoju zawodowego w firmie jest jednym z najważniejszych czynników motywujących do podjęcia pracy.
Jak e-learning wspiera onboarding?
E-learning to doskonałe narzędzie, które pomaga w onboardingu nowych pracowników. Zobacz, dlaczego warto włączyć nowoczesny, dopasowany e-learning do metod szkoleniowych w firmie.
PREBOARDING – czy onboarding to za mało?
Preboarding to zestaw działań, które warto wdrożyć przed pierwszym dniem nowego pracownika. To dla nowozatrudnionego pomost między akceptacją oferty, a byciem pełnoprawnym członkiem zespołu. Sprawdź, jakie korzyści daje preboarding i jakie działania warto podjąć.