szkolenie e-learningowe

komunikacja – jak lepiej słuchać

Słyszysz czasem, ze ciężko się z Tobą dogadać? A może pamiętasz sytuację, w której ktoś naprawdę Cię wysłuchał i to było ważne?

Czy zdarza się, że słyszysz, że trudno się z Tobą komunikować? I to, mimo że piszesz piękne, zwięzłe i przejrzyste maile, potrafisz zrobić fantastyczną prezentację czy wygłosić płomienną przemowę? Dlaczego tak się dzieje?

Słuchanie to kluczowa umiejętność podczas komunikacji z innymi. Słuchanie, adekwatne reagowanie na informacje, które słyszymy i angażowanie się w rozmowę może całkowicie odmienić to, jak jesteśmy postrzegani.

 

Wraz z Karoliną Krzywicką przygotowaliśmy szkolenie, w którym…

Zobacz jak wygląda szkolenie

Szkolenie e-learningowe

Komunikacja – jak lepiej słuchać

CEL SZKOLENIA:

Kiedy aktywnie słuchamy pokazujemy drugiej osobie, że ją rozumiemy i szanujemy.

Po tym szkoleniu słuchanie, adekwatne reagowanie na komunikaty i skupienie uwagi na rozmówcy nie będzie stanowiło problemu. Nauczysz się skutecznie zapamiętywać szczegóły rozmów, rozpoznawać, co Cię rozprasza i w końcu komunikować się swobodnie i z empatią.

 

 

Szkolenie interaktywne
czas trwania: około 30 minut

PROGRAM SZKOLENIA:

  • Dobra komunikacja
  • 5 obszarów słuchania
  • 1 – zapamiętywanie szczegółów
  • 2 – rozumienie głównej myśli
  • 3 – słuchanie ewaluacyjne
  • 4 – odczytywanie komunikacji niewerbalnej
  • 5 – słuchanie z empatią
  • Ćwiczenie
  • Głowne rozpraszacze
  • QUIZ
  • Skuteczne zachowania podczas słuchania
  • Ustalenie twojej roli w rozmowie
  • Używanie skutecznych komunikatów niewerbalnych
  • Przyzwolenie na ciszę
  • Parafrazowanie
  • Podsumowanie

Dopasujemy szkolenie do Twojej firmy

We wszystkich naszych szkoleniach zdalnych możemy wprowadzać modyfikacje, które dopasują je do charakteru Twojej firmy. Umieścimy logo, zmienimy kolory i dodamy charakterystyczne dla Twojej marki elementy.

lub skorzystaj z formularza poniżej

Chcesz sprawdzić, czy szkolenie będzie odpowiednie dla Twojej firmy? Zapraszamy do kontaktu. Napisz, Chętnie porozmawiamy.

Przeczytaj też:

PREBOARDING – czy onboarding to za mało?

PREBOARDING – czy onboarding to za mało?

Preboarding to zestaw działań, które warto wdrożyć przed pierwszym dniem nowego pracownika. To dla nowozatrudnionego pomost między akceptacją oferty, a byciem pełnoprawnym członkiem zespołu. Sprawdź, jakie korzyści daje preboarding i jakie działania warto podjąć.

Jak wspierać ONBOARDING w dziale sprzedaży?

Jak wspierać ONBOARDING w dziale sprzedaży?

Onboarding, to proces wdrażania nowych pracowników, jest jednym z kluczowych elementów skutecznego zarządzania zasobami ludzkimi, bez względu na wielkość organizacji czy branżę. Dobrze przeprowadzony onboarding może przynieść firmie szereg korzyści, takich jak obniżenie kosztów rekrutacji, zmniejszenie rotacji pracowników, zwiększenie ich zaangażowania oraz poprawę jakości pracy i wydajności. W tym artykule przedstawię kilka istotnych powodów, dlaczego warto zainwestować w ten proces, bazując na wynikach badań.

Nowy pracownik w firmie – I CO TERAZ? ONBOARDING od podstaw

Nowy pracownik w firmie – I CO TERAZ? ONBOARDING od podstaw

Onboarding, to proces wdrażania nowych pracowników, jest jednym z kluczowych elementów skutecznego zarządzania zasobami ludzkimi, bez względu na wielkość organizacji czy branżę. Dobrze przeprowadzony onboarding może przynieść firmie szereg korzyści, takich jak obniżenie kosztów rekrutacji, zmniejszenie rotacji pracowników, zwiększenie ich zaangażowania oraz poprawę jakości pracy i wydajności. W tym artykule przedstawię kilka istotnych powodów, dlaczego warto zainwestować w ten proces, bazując na wynikach badań.