szkolenie e-learningowe
Wyznaczanie i monitorowanie celów – SMART
Słyszałeś, że jeśli nie masz własnego celu, to realizujesz cudzy cel? Dlatego warto umieć je wyznaczać, monitorować ich postępy i mieć świadomy wpływ na ich realizację.
Cele to słowo, które często pada w każdej organizacji. Jak powiedział Zig Ziglar – „połowa osiągnięcia celu to jego prawidłowe wyznaczenie”. W tym celu bardzo pomocne jest narzędzie SMART, które pomaga w wyznaczaniu konkretnych, mierzalnych celów.
SMART to metoda, dzięki której stawianie celów układa się w konkretny proces.
Dzięki temu nasze cele nie są przypadkowe, a ich realizacja jest zaplanowana i określona w czasie. Przedstawimy Ci konkretne wskazówki i przykłady celów, a dzięki ćwiczeniom sam wyznaczysz cele zgodne z metodą SMART. Zobaczysz też, jak rozszerzyć tę metodę o kolejne kroki i na czym polega kaskadowanie celów.
Wraz z ekspertką, trenerką biznesu Karoliną Krzywicką przedstawiamy szkolenie, które nauczy Cię jak wyznaczać i monitorować cele metodą SMART i SMARTER.
Zobacz jak wygląda szkolenie
Szkolenie e-learningowe
Wyznaczanie i monitorowanie celów metodą SMART
CEL SZKOLENIA:
Cele w Twojej organizacji nie będą już przypadkowe, a dzięki stosowaniu metody SMART ich realizacja będzie zaplanowanym i mierzalnym procesem.
Pokażemy na czym polega rozdzielanie celów pracownikom, jak ułatwiać im ich realizację, jak pozbywać się tych celów, które nie służą organizacji oraz jak monitorować spójność celów w firmie.
Szkolenie interaktywne
czas trwania: około 30 minut.
PROGRAM SZKOLENIA:
- Cele – początek
- Po co nam cele?
- SMART
- S – Specific
- M – Measurable
- A – Achievable
- R – Relevant
- T – Time-bound
- SMARTER
- QUIZ
- SMART i co dalej? – Odpowiednie cele
- Trzy zasady rozdzielania celów
- Ostatni krok w wyznaczaniu celów
- Monitorowanie realizacji celów
- Podsumowanie
Dopasujemy szkolenie do Twojej firmy
We wszystkich naszych szkoleniach zdalnych możemy wprowadzać modyfikacje, które dopasują je do charakteru Twojej firmy. Umieścimy logo, zmienimy kolory i dodamy charakterystyczne dla Twojej marki elementy.
lub skorzystaj z formularza poniżej
Chcesz sprawdzić, czy szkolenie będzie odpowiednie dla Twojej firmy? Zapraszamy do kontaktu. Napisz, Chętnie porozmawiamy.
Przeczytaj też:
PREBOARDING – czy onboarding to za mało?
Preboarding to zestaw działań, które warto wdrożyć przed pierwszym dniem nowego pracownika. To dla nowozatrudnionego pomost między akceptacją oferty, a byciem pełnoprawnym członkiem zespołu. Sprawdź, jakie korzyści daje preboarding i jakie działania warto podjąć.
Jak wspierać ONBOARDING w dziale sprzedaży?
Onboarding, to proces wdrażania nowych pracowników, jest jednym z kluczowych elementów skutecznego zarządzania zasobami ludzkimi, bez względu na wielkość organizacji czy branżę. Dobrze przeprowadzony onboarding może przynieść firmie szereg korzyści, takich jak obniżenie kosztów rekrutacji, zmniejszenie rotacji pracowników, zwiększenie ich zaangażowania oraz poprawę jakości pracy i wydajności. W tym artykule przedstawię kilka istotnych powodów, dlaczego warto zainwestować w ten proces, bazując na wynikach badań.
Nowy pracownik w firmie – I CO TERAZ? ONBOARDING od podstaw
Onboarding, to proces wdrażania nowych pracowników, jest jednym z kluczowych elementów skutecznego zarządzania zasobami ludzkimi, bez względu na wielkość organizacji czy branżę. Dobrze przeprowadzony onboarding może przynieść firmie szereg korzyści, takich jak obniżenie kosztów rekrutacji, zmniejszenie rotacji pracowników, zwiększenie ich zaangażowania oraz poprawę jakości pracy i wydajności. W tym artykule przedstawię kilka istotnych powodów, dlaczego warto zainwestować w ten proces, bazując na wynikach badań.