szkolenie e-learningowe
Asertywny lider zespołu
Wyobraź sobie lidera, który nie potrafi jasno wyrazić swoich oczekiwań, unika trudnych rozmów, waha się przy podejmowaniu decyzji i zdaje się być zagubiony w swoich komunikatach. Czy taka osoba budzi zaufanie?
Asertywność jest jedną z kluczowych umiejętności w pracy lidera. To dzięki niej możesz skutecznie komunikować swoje wymagania, jasno określać granice i prowadzić zespół w sposób, który wzbudza szacunek, a nie strach czy niepewność.
Asertywność to nie tylko sztuka mówienia „tak” lub „nie” w odpowiednim momencie – to także umiejętność budowania zaufania, rozwiązywania konfliktów i inspirowania ludzi do wspólnego osiągania celów.
Wraz z ekspertką, trenerką biznesu Karoliną Krzywicką przedstawiamy szkolenie, które nauczy Cię jak stawać się bardziej asertywnym i pewnym siebie liderem.
Zobacz jak wygląda szkolenie
Szkolenie e-learningowe
Asertywny lider zespołu
CEL SZKOLENIA:
To szkolenie nauczy Cię, jak jasno wyrażać oczekiwania, umiejętnie stawiać granice, ułatwi rozwiązywanie konfliktów w zespole, pokaże jak stać się autorytetem w oczach swoich pracowników i kolegów.
Pokażemy jak rozpoznawać style komunikacji i jak dopasować asertywne komunikaty do sytuacji.
W szkoleniu znajdziesz pomocne narzędzia i ćwiczenia do druku, dzięki którym możesz poprawiać swoją asertywność każdego dnia.
Szkolenie interaktywne
czas trwania: około 30 minut.
PROGRAM SZKOLENIA:
- Czym jest asertywność?
- Lider asertywny vs nieasertywny
- Introspekcja – sprawdź się
- 4 style komunikacji
- Styl bierny
- Styl agresywny
- Styl bierno-agresywny
- Styl ASERTYWNY
- Asertywna reakcja
- Przykłady asertywnych odpowiedzi
- Ćwiczenia
- Podsumowanie
Dopasujemy szkolenie do Twojej firmy
We wszystkich naszych szkoleniach zdalnych możemy wprowadzać modyfikacje, które dopasują je do charakteru Twojej firmy. Umieścimy logo, zmienimy kolory i dodamy charakterystyczne dla Twojej marki elementy.
lub skorzystaj z formularza poniżej
Chcesz sprawdzić, czy szkolenie będzie odpowiednie dla Twojej firmy? Zapraszamy do kontaktu. Napisz, Chętnie porozmawiamy.
Przeczytaj też:
PREBOARDING – czy onboarding to za mało?
Preboarding to zestaw działań, które warto wdrożyć przed pierwszym dniem nowego pracownika. To dla nowozatrudnionego pomost między akceptacją oferty, a byciem pełnoprawnym członkiem zespołu. Sprawdź, jakie korzyści daje preboarding i jakie działania warto podjąć.
Jak wspierać ONBOARDING w dziale sprzedaży?
Onboarding, to proces wdrażania nowych pracowników, jest jednym z kluczowych elementów skutecznego zarządzania zasobami ludzkimi, bez względu na wielkość organizacji czy branżę. Dobrze przeprowadzony onboarding może przynieść firmie szereg korzyści, takich jak obniżenie kosztów rekrutacji, zmniejszenie rotacji pracowników, zwiększenie ich zaangażowania oraz poprawę jakości pracy i wydajności. W tym artykule przedstawię kilka istotnych powodów, dlaczego warto zainwestować w ten proces, bazując na wynikach badań.
Nowy pracownik w firmie – I CO TERAZ? ONBOARDING od podstaw
Onboarding, to proces wdrażania nowych pracowników, jest jednym z kluczowych elementów skutecznego zarządzania zasobami ludzkimi, bez względu na wielkość organizacji czy branżę. Dobrze przeprowadzony onboarding może przynieść firmie szereg korzyści, takich jak obniżenie kosztów rekrutacji, zmniejszenie rotacji pracowników, zwiększenie ich zaangażowania oraz poprawę jakości pracy i wydajności. W tym artykule przedstawię kilka istotnych powodów, dlaczego warto zainwestować w ten proces, bazując na wynikach badań.