szkolenie e-learningowe
Asertywny lider zespołu
Wyobraź sobie lidera, który nie potrafi jasno wyrazić swoich oczekiwań, unika trudnych rozmów, waha się przy podejmowaniu decyzji i zdaje się być zagubiony w swoich komunikatach. Czy taka osoba budzi zaufanie?

Asertywność jest jedną z kluczowych umiejętności w pracy lidera. To dzięki niej możesz skutecznie komunikować swoje wymagania, jasno określać granice i prowadzić zespół w sposób, który wzbudza szacunek, a nie strach czy niepewność.
Asertywność to nie tylko sztuka mówienia „tak” lub „nie” w odpowiednim momencie – to także umiejętność budowania zaufania, rozwiązywania konfliktów i inspirowania ludzi do wspólnego osiągania celów.
Wraz z ekspertką, trenerką biznesu Karoliną Krzywicką przedstawiamy szkolenie, które nauczy Cię jak stawać się bardziej asertywnym i pewnym siebie liderem.
Zobacz jak wygląda szkolenie
Szkolenie e-learningowe
Asertywny lider zespołu
CEL SZKOLENIA:
To szkolenie nauczy Cię, jak jasno wyrażać oczekiwania, umiejętnie stawiać granice, ułatwi rozwiązywanie konfliktów w zespole, pokaże jak stać się autorytetem w oczach swoich pracowników i kolegów.
Pokażemy jak rozpoznawać style komunikacji i jak dopasować asertywne komunikaty do sytuacji.
W szkoleniu znajdziesz pomocne narzędzia i ćwiczenia do druku, dzięki którym możesz poprawiać swoją asertywność każdego dnia.
Szkolenie interaktywne
czas trwania: około 30 minut.
PROGRAM SZKOLENIA:
- Czym jest asertywność?
- Lider asertywny vs nieasertywny
- Introspekcja – sprawdź się
- 4 style komunikacji
- Styl bierny
- Styl agresywny
- Styl bierno-agresywny
- Styl ASERTYWNY
- Asertywna reakcja
- Przykłady asertywnych odpowiedzi
- Ćwiczenia
- Podsumowanie
Dopasujemy szkolenie do Twojej firmy
We wszystkich naszych szkoleniach zdalnych możemy wprowadzać modyfikacje, które dopasują je do charakteru Twojej firmy. Umieścimy logo, zmienimy kolory i dodamy charakterystyczne dla Twojej marki elementy.
lub skorzystaj z formularza poniżej

Chcesz sprawdzić, czy szkolenie będzie odpowiednie dla Twojej firmy? Zapraszamy do kontaktu. Napisz, Chętnie porozmawiamy.
Przeczytaj też:
ROZWÓJ jako rutyna pracownika
Zastanawiasz się, jak motywować ludzi, żeby chcieli się szkolić, rozwijać, wykorzystywać swoje talenty i podnosić kompetencje w różnych obszarach?
Uwaga! Chęć do rozwoju w pracownikach już jest! A co więcej, możliwość rozwoju zawodowego w firmie jest jednym z najważniejszych czynników motywujących do podjęcia pracy.
Jak e-learning wspiera onboarding?
E-learning to doskonałe narzędzie, które pomaga w onboardingu nowych pracowników. Zobacz, dlaczego warto włączyć nowoczesny, dopasowany e-learning do metod szkoleniowych w firmie.
PREBOARDING – czy onboarding to za mało?
Preboarding to zestaw działań, które warto wdrożyć przed pierwszym dniem nowego pracownika. To dla nowozatrudnionego pomost między akceptacją oferty, a byciem pełnoprawnym członkiem zespołu. Sprawdź, jakie korzyści daje preboarding i jakie działania warto podjąć.