szkolenia z trenerem
Pomagamy szkolić pracowników tak, aby już tego samego dnia wykorzystywali nową wiedzę i umiejętności w codziennej pracy.
Jak to robimy?
Szkolenia odbywają się w formule zamkniętej i pomagają klientowi osiągnąć jego cele. To oznacza, że szkolenia nie mają „gotowej agendy”, a nasza współpraca nie ogranicza się do spotkania z pracownikami na sali szkoleniowej (fizycznej lub wirtualnej).
Dlaczego szkolenia z OMG studio?
Pracując z klientami zauważyliśmy, że szkolenia są ważnym elementem budowania organizacji, jednak większość szkoleń w firmach w żaden sposób nie jest połączona z procesami organizacji, bo szkolenia organizowane są ad hoc, gdy w którymś z działów pojawia się taka potrzeba. To sprawia, że pomimo, iż często są dobre, nie są skuteczne. Pracownicy po szkoleniu wracają do swojej rzeczywistości i niczego nie zmieniają w swoich działaniach. To sprawia, że firmy w których pracują nie rosną tak szybko jak powinny.
Postanowiliśmy rozwiązać ten problem tworząc zespół, w którym trenerzy, konsultanci i designerzy pracują z naszymi klientami wprowadzając realne zmiany w ich firmach. Nasze projekty szkoleniowe rozpoczynają się od analizy celów, strategii i kompetencji oraz wypracowania planu rozwoju pracowników. Łączymy szkolenia z trenerem z e-learningiem i treningiem prowadzonym przez managerów.
Sprawdź czy możemy pomóc Twojej firmie!
Współpraca składa się z czterech etapów:
Ustalamy cel klienta i kompetencje potrzebne do jego osiągnięcia
Przeprowadzamy szkolenie z trenerem
w sali lub zdalne
Dostarczamy narzędzia pomagające managerowi w pracy z pracownikami nad korzystaniem w pracy z nowych kompetencji (to tutaj dzieje się magia)
Przeprowadzamy follow-up (spotkanie po szkoleniu), podczas którego pracownicy omawiają z trenerem swoje doświadczenia z wdrażania tego, czego nauczyli się na szkoleniu
Jakie szkolenia z trenerem klienci wybierają najczęściej?
SzkoleniA dla managerów
Pomagamy managerom budować kompetencje i wdrażać narzędzia, dzięki którym osiągają swoje cele w zróżnicowanych zespołach i zmiennych warunkach biznesowych.
Kompetencje potrzebne dzisiejszym managerom to najczęściej:
Delegowanie i rozliczanie zadań
Prowadzenie planów naprawczych
Rozwijanie pracowników
Zarządzanie sytuacyjne
Komunikacja
Inteligencja emocjonalna
SzkoleniA sprzedażowe
Pomagamy zidentyfikować luki w zespole klienta, określić cele i rozwinąć najważniejsze kompetencje w obszarze sprzedaży i zarządzania nią, co pozwoli te cele zrealizować.
Zagadnienia najczęściej poruszane na szkoleniach to:
Przygotowanie do wizyty sprzedażowej
Badanie wyzwań i potrzeb klientów
Prezentacja oferty językiem korzyści
Radzenie sobie z obiekcjami
Dopasowanie się do stylów funkcjonowania klientów
Negocjacje
Zamykanie sprzedaży
SzkoleniA z KOMPETENCJI MIęKKICH
Szkolimy z kompetencji miękkich, niezbędnych do sprawnego działania organizacji. Komunikacja, współpraca, szybkie podejmowanie mądrych decyzji czy wytrwałość, to podstawa.
Kompetencje najczęściej potrzebne klientom dotyczą:
Komunikacji
Przyjmowania i udzielania informacji zwrotnej
Funkcjonowania w różnorodności i związanej z tym efektywności osobistej (z Insights Discovery)
Mądrego spierania się i rozwiązywania konfliktów
Emocji i inteligencji emocjonalnej
Wytrwałości i automotywacji
FAQ
Niżej znajdziesz najczęściej zadawane pytania dotyczące szkoleń z trenerem
Jak wygląda współpraca z trenerem?
Współpraca składa się z następujących etapów:
- Ustalenie celu klienta i kompetencji potrzebnych do jego osiągnięcia.
- Szkolenie z trenerem
- Wdrożenie narzędzi pomagających managerowi w pracy z pracownikami nad korzystaniem w pracy z nowych kompetencji
- Follow-up w ustalonym terminie, gdy pracownicy mają szansę omówić z trenerem swoje doświadczenia z wdrażania tego, czego nauczyli się na szkoleniu.
Czy szkolenie może być online?
Szkolenia z trenerem prowadzimy zarówno w sali szkoleniowej jak i online np. przez MS Teams. Należy jednak pamiętać, że o ile można przeprowadzić skuteczne i angażujące całodzienne szkolenie w sali, to prowadząc je on-line najbardziej efektywnie jest gdy trwa ono nie więcej niż 4 godziny.
Gdzie powinno odbyć się szkolenie z trenerem?
Często, z racji na koszty, nasi klienci decydują się na przeprowadzenie szkolenia w siedzibie firmy zamiast w hotelu czy ośrodku konferencyjnym. Tak naprawdę, to gdzie odbywa się szkolenie nie jest kluczowe, pod warunkiem, że zapewniamy uczestnikom możliwość oderwania się od codziennych obowiązków.
Czy szkolenie oferuje praktyczne narzędzia i techniki?
Podczas każdego szkolenia przedstawiamy uczestnikom techniki lub narzędzia, które mogą wykorzystać w codzienne pracy, a także ćwiczymy korzystanie z nich i odpowiadamy na wszelkie pytania związane z ich wykorzystywaniem. Dzięki temu zwiększamy szansę na to, że po szkoleniu pracownicy zmienią swój sposób działania.
Czy szkolenie będzie dopasowane do potrzeb mojego zespołu?
Każde prowadzone przez nas szkolenie jest tworzone bezpośrednio w odpowiedzi na potrzeby i cele naszego klienta. Wspólnie z nim ustalamy jakie cele klient chce osiągnąć, jakie kompetencje pracowników są potrzebne do osiągniecia tego celu i jak może w tym pomóc szkolenie. I pod to tworzymy program szkolenia.
Więcej o szkoleniach znajdziesz na naszym blogu.
Jak trenować uważne słuchanie?
Sztuka aktywnego słuchania to umiejętność, którą warto ćwiczyć i doskonalić, aby poprawić nasze relacje i komunikację.
Chcąc lepiej słuchać warto skupić się na kilku aspektach, które z biegiem czasu i ćwiczeń staną się naturalne.
Czy to dobry moment, aby wprowadzić e-learning w firmie?
Dlaczego teraz jest idealny czas na wdrożenie szkoleń zdalnych? Być...
Jak przyjmować informację zwrotną?
Przyjmowanie informacji zwrotnej to kluczowy element naszego rozwoju, zarówno w sferze osobistej, jak i zawodowej. Stanowi on swoisty kompas, wskazujący nam kierunek, w którym możemy ewoluować i doskonalić się jako jednostki.
Dlaczego feedback jest tak ważny? Zapraszamy na film.
Masz pytania? chcesz dowiedzieć się więcej o szkoleniach z trenerem? Skontaktuj się z nami.
Co omówimy podczas pierwszej rozmowy?
Powiesz nam o procesach szkoleniowych, które w tym momencie są prowadzone w Twojej organizacji, zadamy Ci pytania, które określą potrzeby pracowników i podpowiemy, jak możemy pomóc.
Ta rozmowa to pierwszy krok, a jak wiadomo, bez pierwszego kroku ciężko dobiec do celu.