szkolenia z trenerem

Pomagamy szkolić pracowników tak, aby już tego samego dnia wykorzystywali nową wiedzę i umiejętności w codziennej pracy.

Jak to robimy?

Szkolenia odbywają się w formule zamkniętej i pomagają klientowi osiągnąć jego cele. To oznacza, że szkolenia nie mają „gotowej agendy”, a nasza współpraca nie ogranicza się do spotkania z pracownikami na sali szkoleniowej (fizycznej lub wirtualnej).

 

 

zdjecie Karolina Krzywicka

Dlaczego szkolenia z OMG studio?

Pracując z klientami zauważyliśmy, że szkolenia są ważnym elementem budowania organizacji, jednak większość szkoleń w firmach w żaden sposób nie jest połączona z procesami organizacji, bo szkolenia organizowane są ad hoc, gdy w którymś z działów pojawia się taka potrzeba. To sprawia, że pomimo, iż często są dobre, nie są skuteczne. Pracownicy po szkoleniu wracają do swojej rzeczywistości i niczego nie zmieniają w swoich działaniach. To sprawia, że firmy w których pracują nie rosną tak szybko jak powinny.

Postanowiliśmy rozwiązać ten problem tworząc zespół, w którym trenerzy, konsultanci i designerzy pracują z naszymi klientami wprowadzając realne zmiany w ich firmach. Nasze projekty szkoleniowe rozpoczynają się od analizy celów, strategii i kompetencji oraz wypracowania planu rozwoju pracowników. Łączymy szkolenia z trenerem z e-learningiem i treningiem prowadzonym przez managerów.

Sprawdź czy możemy pomóc Twojej firmie!

 

 

Współpraca składa się z czterech etapów:

3

Ustalamy cel klienta i kompetencje potrzebne do jego osiągnięcia

3

Przeprowadzamy szkolenie z trenerem
w sali lub zdalne

3

Dostarczamy narzędzia pomagające managerowi w pracy z pracownikami nad korzystaniem w pracy z nowych kompetencji (to tutaj dzieje się magia)

3

Przeprowadzamy follow-up (spotkanie po szkoleniu), podczas którego pracownicy omawiają z trenerem swoje doświadczenia z wdrażania tego, czego nauczyli się na szkoleniu

Jakie szkolenia z trenerem klienci wybierają najczęściej?

SzkoleniA dla managerów

Pomagamy managerom budować kompetencje i wdrażać narzędzia, dzięki którym osiągają swoje cele w zróżnicowanych zespołach i zmiennych warunkach biznesowych.

Kompetencje potrzebne dzisiejszym managerom to najczęściej:

=

Delegowanie i rozliczanie zadań

=

Prowadzenie planów naprawczych

=

Rozwijanie pracowników

=

Zarządzanie sytuacyjne

=

Komunikacja

=

Inteligencja emocjonalna

Grupa ludzi rozmawia przy stole w pracy

SzkoleniA sprzedażowe

zdjęcie dwóch kobiet przy komputerze

Pomagamy zidentyfikować luki w zespole klienta, określić cele i rozwinąć najważniejsze kompetencje w obszarze sprzedaży i zarządzania nią, co pozwoli te cele zrealizować.

Zagadnienia najczęściej poruszane na szkoleniach to:

=

Przygotowanie do wizyty sprzedażowej

=

Badanie wyzwań i potrzeb klientów

=

Prezentacja oferty językiem korzyści

=

Radzenie sobie z obiekcjami

=

Dopasowanie się do stylów funkcjonowania klientów

=

Negocjacje

=

Zamykanie sprzedaży

SzkoleniA z KOMPETENCJI MIęKKICH

Szkolimy z kompetencji miękkich, niezbędnych do sprawnego działania organizacji. Komunikacja, współpraca, szybkie podejmowanie mądrych decyzji czy wytrwałość, to podstawa.

Kompetencje najczęściej potrzebne klientom dotyczą:

=

Komunikacji

=

Przyjmowania i udzielania informacji zwrotnej

=

Funkcjonowania w różnorodności i związanej z tym efektywności osobistej (z Insights Discovery)

=

Mądrego spierania się i rozwiązywania konfliktów

=

Emocji i inteligencji emocjonalnej

=

Wytrwałości i automotywacji

Grupa ludzi rozmawia przy stole w pracy

FAQ

Niżej znajdziesz najczęściej zadawane pytania dotyczące szkoleń z trenerem

Jak wygląda współpraca z trenerem?

Współpraca składa się z następujących etapów:

  • Ustalenie celu klienta i kompetencji potrzebnych do jego osiągnięcia.
  • Szkolenie z trenerem
  • Wdrożenie narzędzi pomagających managerowi w pracy z pracownikami nad korzystaniem w pracy z nowych kompetencji
  • Follow-up w ustalonym terminie, gdy pracownicy mają szansę omówić z trenerem swoje doświadczenia z wdrażania tego, czego nauczyli się na szkoleniu.

Czy szkolenie może być online?

Szkolenia z trenerem prowadzimy zarówno w sali szkoleniowej jak i online np. przez MS Teams. Należy jednak pamiętać, że o ile można przeprowadzić skuteczne i angażujące całodzienne szkolenie w sali, to prowadząc je on-line najbardziej efektywnie jest gdy trwa ono nie więcej niż 4 godziny.

Gdzie powinno odbyć się szkolenie z trenerem?

Często, z racji na koszty, nasi klienci decydują się na przeprowadzenie szkolenia w siedzibie firmy zamiast w hotelu czy ośrodku konferencyjnym. Tak naprawdę, to gdzie odbywa się szkolenie nie jest kluczowe, pod warunkiem, że zapewniamy uczestnikom możliwość oderwania się od codziennych obowiązków.

Czy szkolenie oferuje praktyczne narzędzia i techniki?

Podczas każdego szkolenia przedstawiamy uczestnikom techniki lub narzędzia, które mogą wykorzystać w codzienne pracy, a także ćwiczymy korzystanie z nich i odpowiadamy na wszelkie pytania związane z ich wykorzystywaniem. Dzięki temu zwiększamy szansę na to, że po szkoleniu pracownicy zmienią swój sposób działania.

Czy szkolenie będzie dopasowane do potrzeb mojego zespołu?

Każde prowadzone przez nas szkolenie jest tworzone bezpośrednio w odpowiedzi na potrzeby i cele naszego klienta. Wspólnie z nim ustalamy jakie cele klient chce osiągnąć, jakie kompetencje pracowników są potrzebne do osiągniecia tego celu i jak może w tym pomóc szkolenie. I pod to tworzymy program szkolenia. 

Więcej o szkoleniach znajdziesz na naszym blogu.

Jak e-learning wspiera onboarding?

Jak e-learning wspiera onboarding?

E-learning to doskonałe narzędzie, które pomaga w onboardingu nowych pracowników. Zobacz, dlaczego warto włączyć nowoczesny, dopasowany e-learning do metod szkoleniowych w firmie.

PREBOARDING – czy onboarding to za mało?

PREBOARDING – czy onboarding to za mało?

Preboarding to zestaw działań, które warto wdrożyć przed pierwszym dniem nowego pracownika. To dla nowozatrudnionego pomost między akceptacją oferty, a byciem pełnoprawnym członkiem zespołu. Sprawdź, jakie korzyści daje preboarding i jakie działania warto podjąć.

Jak wspierać ONBOARDING w dziale sprzedaży?

Jak wspierać ONBOARDING w dziale sprzedaży?

Onboarding, to proces wdrażania nowych pracowników, jest jednym z kluczowych elementów skutecznego zarządzania zasobami ludzkimi, bez względu na wielkość organizacji czy branżę. Dobrze przeprowadzony onboarding może przynieść firmie szereg korzyści, takich jak obniżenie kosztów rekrutacji, zmniejszenie rotacji pracowników, zwiększenie ich zaangażowania oraz poprawę jakości pracy i wydajności. W tym artykule przedstawię kilka istotnych powodów, dlaczego warto zainwestować w ten proces, bazując na wynikach badań.

Masz pytania? chcesz dowiedzieć się więcej o szkoleniach z trenerem? Skontaktuj się z nami.

Co omówimy podczas pierwszej rozmowy?

Powiesz nam o procesach szkoleniowych, które w tym momencie są prowadzone w Twojej organizacji, zadamy Ci pytania, które określą potrzeby pracowników i podpowiemy, jak możemy pomóc.

Ta rozmowa to pierwszy krok, a jak wiadomo, bez pierwszego kroku ciężko dobiec do celu.