#Dział sprzedaży

wsparcie szkoleniowe
działu sprzedaży

Zmotywowany, gotowy do działania zespół handlowców to napęd całej firmy. Rozbudzimy w sprzedawcach motywację do działania i stworzymy przestrzeń do podnoszenia najważniejszych kompetencji.

Jak opracowujemy szkolenia dla sprzedawców?

Analizujemy

Przyglądamy się aktualnym działaniom, konsultujemy potrzeby i cele biznesowe, charakter i strukturę firmy, by jak najlepiej zaplanować kolejne kroki.

Planujemy

Przygotowujemy plan w oparciu o zebrane dane, potrzeby i możliwości organizacji. Wybieramy obszary priorytetowe i układamy proces szkoleniowy.

Dobieramy narzędzia

Wybieramy narzędzia szkoleniowe uwzględniając potrzeby, infrastrukturę komunikacji wewnątrz sieci i specyfikę pracy handlowców. Podpowiadamy co działa, słuchamy, co sprawdza się u Ciebie.  

projektujemy szkolenia

W zależności od potrzeb łączymy szkolenia e-learningowe, stacjonarne, opracowujemy plan webinarów i materiały szkoleniowe. 

zespół sprzedażowy

Digital learning

Każde szkolenie z trenerem możesz rozbudować o dodatkowe, interaktywne szkolenia e-learningowe, dzięki czemu każda nowa osoba w zespole może skorzystać z bazy wiedzy. Sprawdź szkolenie z badania potrzeb klienta.

Obszary, które warto wspomagać szkoleniami

Prospecting

aktywne pozyskiwanie klientów

Badanie potrzeb klienta

zadawanie kluczowych pytań

Typy klientów

rozpoznawanie profilu klienta

Przedstawienie oferty językiem korzyści

umiejętne konstruowanie oferty

Radzenie sobie z obiekcjami klienta

umiejętne argumentowanie

Uważne słuchanie

dokładne zrozumienie potrzeb

Zbijanie obiekcji dotyczących ceny

Pewność siebie

Negocjacje

Umiejętne negocjowanie według sprawdzonych metod

Finalizowanie sprzedaży

ostatni etap rozmowy

Obsługa reklamacji

procedury rozpatrywania reklamacji

Narzędzia wspierające szkolenia sprzedażowe

  • Kursy e-learningowe

  • Webinary

  • Szkolenia i warsztaty stacjonarne z trenerami

  • Szkolenia hybrydowe łączące różne metody szkoleniowe

  • Podręczniki operacyjne

  • Interaktywne handbooki

  • Materiały szkoleniowe do druku, zeszyty ćwiczeń

  • Nagrania video, produktowe sesje zdjęciowe

szkolenie pierwsza pomoc

Chcesz wzmocnić skuteczność  handlowców?

Zapraszamy do kontaktu. Opisz nam w kilku zdaniach, jakie wyzwania i pomysły chodzą Ci po głowie, a my skontaktujemy się z Tobą.

Więcej o szkoleniach znajdziesz na naszym blogu.

Czy to dobry moment, aby wprowadzić e-learning w firmie?

Czy to dobry moment, aby wprowadzić e-learning w firmie?

Dlaczego teraz jest idealny czas na wdrożenie szkoleń zdalnych? Być może zauważyłeś, że dziś Twoi pracownicy potrzebują wielu nowych umiejętności w porównaniu do okresu sprzed 3-4 lat, nawet jeśli ciągle pracują na tych samych stanowiskach. Jeżeli nie będą się cały czas rozwijać, nie uda im się...

Jak przyjmować informację zwrotną?

Jak przyjmować informację zwrotną?

Przyjmowanie informacji zwrotnej to kluczowy element naszego rozwoju, zarówno w sferze osobistej, jak i zawodowej. Stanowi on swoisty kompas, wskazujący nam kierunek, w którym możemy ewoluować i doskonalić się jako jednostki.

Dlaczego feedback jest tak ważny? Zapraszamy na film.

Jak prowadzić „mądre spory”

Jak prowadzić „mądre spory”

Czy spory mogą przyczynić się do poprawy relacji w zespole? Zapraszamy na nasz pierwszy film okiem eksperta od rozwoju - Karoliny Krzywickiej. Dowiesz się co dalej, jeśli jako manager czy lider borykasz się ze sporami w swoim zespole.Przeczytaj też: