#Dział sprzedaży

wsparcie szkoleniowe
działu sprzedaży

Zmotywowany, gotowy do działania zespół handlowców to napęd całej firmy. Rozbudzimy w sprzedawcach motywację do działania i stworzymy przestrzeń do podnoszenia najważniejszych kompetencji.

Jak opracowujemy szkolenia dla sprzedawców?

Analizujemy

Przyglądamy się aktualnym działaniom, konsultujemy potrzeby i cele biznesowe, charakter i strukturę firmy, by jak najlepiej zaplanować kolejne kroki.

Planujemy

Przygotowujemy plan w oparciu o zebrane dane, potrzeby i możliwości organizacji. Wybieramy obszary priorytetowe i układamy proces szkoleniowy.

Dobieramy narzędzia

Wybieramy narzędzia szkoleniowe uwzględniając potrzeby, infrastrukturę komunikacji wewnątrz sieci i specyfikę pracy handlowców. Podpowiadamy co działa, słuchamy, co sprawdza się u Ciebie.  

projektujemy szkolenia

W zależności od potrzeb łączymy szkolenia e-learningowe, stacjonarne, opracowujemy plan webinarów i materiały szkoleniowe. 

zespół sprzedażowy

Digital learning

Każde szkolenie z trenerem możesz rozbudować o dodatkowe, interaktywne szkolenia e-learningowe, dzięki czemu każda nowa osoba w zespole może skorzystać z bazy wiedzy. Sprawdź szkolenie z badania potrzeb klienta.

Obszary, które warto wspomagać szkoleniami

Prospecting

aktywne pozyskiwanie klientów

Badanie potrzeb klienta

zadawanie kluczowych pytań

Typy klientów

rozpoznawanie profilu klienta

Przedstawienie oferty językiem korzyści

umiejętne konstruowanie oferty

Radzenie sobie z obiekcjami klienta

umiejętne argumentowanie

Uważne słuchanie

dokładne zrozumienie potrzeb

Zbijanie obiekcji dotyczących ceny

Pewność siebie

Negocjacje

Umiejętne negocjowanie według sprawdzonych metod

Finalizowanie sprzedaży

ostatni etap rozmowy

Obsługa reklamacji

procedury rozpatrywania reklamacji

Narzędzia wspierające szkolenia sprzedażowe

  • Kursy e-learningowe

  • Webinary

  • Szkolenia i warsztaty stacjonarne z trenerami

  • Szkolenia hybrydowe łączące różne metody szkoleniowe

  • Podręczniki operacyjne

  • Interaktywne handbooki

  • Materiały szkoleniowe do druku, zeszyty ćwiczeń

  • Nagrania video, produktowe sesje zdjęciowe

szkolenie pierwsza pomoc

Chcesz wzmocnić skuteczność  handlowców?

Zapraszamy do kontaktu. Opisz nam w kilku zdaniach, jakie wyzwania i pomysły chodzą Ci po głowie, a my skontaktujemy się z Tobą.

Więcej o szkoleniach znajdziesz na naszym blogu.

Nowy pracownik w firmie – I CO TERAZ? ONBOARDING od podstaw

Nowy pracownik w firmie – I CO TERAZ? ONBOARDING od podstaw

Onboarding, to proces wdrażania nowych pracowników, jest jednym z kluczowych elementów skutecznego zarządzania zasobami ludzkimi, bez względu na wielkość organizacji czy branżę. Dobrze przeprowadzony onboarding może przynieść firmie szereg korzyści, takich jak obniżenie kosztów rekrutacji, zmniejszenie rotacji pracowników, zwiększenie ich zaangażowania oraz poprawę jakości pracy i wydajności. W tym artykule przedstawię kilka istotnych powodów, dlaczego warto zainwestować w ten proces, bazując na wynikach badań.

Po co mi szkolenie z pierwszej pomocy?

Po co mi szkolenie z pierwszej pomocy?

Czy wiesz, że: firmy z regularnie szkolonym personelem odnotowują o 20% mniej wypadków w miejscu pracy. - raport OSHA Znajomość zasad udzielania pierwszej pomocy to niewątpliwie ogromnie cenna umiejętność. Jak zatem sprawić, aby każdy pracownik znał te zasady i czuł się pewnie w sytuacji...

Cele SMART, STRETCH czy 90 dni?

Cele SMART, STRETCH czy 90 dni?

Po co wyznaczać cele?
Istnieje powiedzenie: „jeśli nie masz własnych celów, będziesz realizować cudze„. Wyznaczanie celów to fundament sukcesu zarówno dla firm, jak i dla każdego z nas. Cele są nie tylko wyznacznikiem kierunku, ale również motorem napędowym działań.
Dla firm, precyzyjnie określone cele mogą przełożyć się na lepszą strategię, wyższą efektywność i większe zyski. Dla pracowników, jasne cele zawodowe mogą oznaczać szybszy rozwój kariery, większe zadowolenie z pracy i osiąganie ambitnych wyzwań.