#Dział sprzedaży

wsparcie szkoleniowe
działu sprzedaży

Zmotywowany, gotowy do działania zespół handlowców to napęd całej firmy. Rozbudzimy w sprzedawcach motywację do działania i stworzymy przestrzeń do podnoszenia najważniejszych kompetencji.

Jak opracowujemy szkolenia dla sprzedawców?

Analizujemy

Przyglądamy się aktualnym działaniom, konsultujemy potrzeby i cele biznesowe, charakter i strukturę firmy, by jak najlepiej zaplanować kolejne kroki.

Planujemy

Przygotowujemy plan w oparciu o zebrane dane, potrzeby i możliwości organizacji. Wybieramy obszary priorytetowe i układamy proces szkoleniowy.

Dobieramy narzędzia

Wybieramy narzędzia szkoleniowe uwzględniając potrzeby, infrastrukturę komunikacji wewnątrz sieci i specyfikę pracy handlowców. Podpowiadamy co działa, słuchamy, co sprawdza się u Ciebie.  

projektujemy szkolenia

W zależności od potrzeb łączymy szkolenia e-learningowe, stacjonarne, opracowujemy plan webinarów i materiały szkoleniowe. 

zespół sprzedażowy

Digital learning

Każde szkolenie z trenerem możesz rozbudować o dodatkowe, interaktywne szkolenia e-learningowe, dzięki czemu każda nowa osoba w zespole może skorzystać z bazy wiedzy. Sprawdź szkolenie z badania potrzeb klienta.

Obszary, które warto wspomagać szkoleniami

Prospecting

aktywne pozyskiwanie klientów

Badanie potrzeb klienta

zadawanie kluczowych pytań

Typy klientów

rozpoznawanie profilu klienta

Przedstawienie oferty językiem korzyści

umiejętne konstruowanie oferty

Radzenie sobie z obiekcjami klienta

umiejętne argumentowanie

Uważne słuchanie

dokładne zrozumienie potrzeb

Zbijanie obiekcji dotyczących ceny

Pewność siebie

Negocjacje

Umiejętne negocjowanie według sprawdzonych metod

Finalizowanie sprzedaży

ostatni etap rozmowy

Obsługa reklamacji

procedury rozpatrywania reklamacji

Narzędzia wspierające szkolenia sprzedażowe

  • Kursy e-learningowe

  • Webinary

  • Szkolenia i warsztaty stacjonarne z trenerami

  • Szkolenia hybrydowe łączące różne metody szkoleniowe

  • Podręczniki operacyjne

  • Interaktywne handbooki

  • Materiały szkoleniowe do druku, zeszyty ćwiczeń

  • Nagrania video, produktowe sesje zdjęciowe

szkolenie pierwsza pomoc

Chcesz wzmocnić skuteczność  handlowców?

Zapraszamy do kontaktu. Opisz nam w kilku zdaniach, jakie wyzwania i pomysły chodzą Ci po głowie, a my skontaktujemy się z Tobą.

Więcej o szkoleniach znajdziesz na naszym blogu.

Jak e-learning wspiera onboarding?

Jak e-learning wspiera onboarding?

E-learning to doskonałe narzędzie, które pomaga w onboardingu nowych pracowników. Zobacz, dlaczego warto włączyć nowoczesny, dopasowany e-learning do metod szkoleniowych w firmie.

PREBOARDING – czy onboarding to za mało?

PREBOARDING – czy onboarding to za mało?

Preboarding to zestaw działań, które warto wdrożyć przed pierwszym dniem nowego pracownika. To dla nowozatrudnionego pomost między akceptacją oferty, a byciem pełnoprawnym członkiem zespołu. Sprawdź, jakie korzyści daje preboarding i jakie działania warto podjąć.

Jak wspierać ONBOARDING w dziale sprzedaży?

Jak wspierać ONBOARDING w dziale sprzedaży?

Onboarding, to proces wdrażania nowych pracowników, jest jednym z kluczowych elementów skutecznego zarządzania zasobami ludzkimi, bez względu na wielkość organizacji czy branżę. Dobrze przeprowadzony onboarding może przynieść firmie szereg korzyści, takich jak obniżenie kosztów rekrutacji, zmniejszenie rotacji pracowników, zwiększenie ich zaangażowania oraz poprawę jakości pracy i wydajności. W tym artykule przedstawię kilka istotnych powodów, dlaczego warto zainwestować w ten proces, bazując na wynikach badań.