#Dział sprzedaży
wsparcie szkoleniowe
działu sprzedaży
Zmotywowany, gotowy do działania zespół handlowców to napęd całej firmy. Rozbudzimy w sprzedawcach motywację do działania i stworzymy przestrzeń do podnoszenia najważniejszych kompetencji.
Jak opracowujemy szkolenia dla sprzedawców?
Analizujemy
Przyglądamy się aktualnym działaniom, konsultujemy potrzeby i cele biznesowe, charakter i strukturę firmy, by jak najlepiej zaplanować kolejne kroki.
Planujemy
Przygotowujemy plan w oparciu o zebrane dane, potrzeby i możliwości organizacji. Wybieramy obszary priorytetowe i układamy proces szkoleniowy.
Dobieramy narzędzia
Wybieramy narzędzia szkoleniowe uwzględniając potrzeby, infrastrukturę komunikacji wewnątrz sieci i specyfikę pracy handlowców. Podpowiadamy co działa, słuchamy, co sprawdza się u Ciebie.
projektujemy szkolenia
W zależności od potrzeb łączymy szkolenia e-learningowe, stacjonarne, opracowujemy plan webinarów i materiały szkoleniowe.
Digital learning
Każde szkolenie z trenerem możesz rozbudować o dodatkowe, interaktywne szkolenia e-learningowe, dzięki czemu każda nowa osoba w zespole może skorzystać z bazy wiedzy. Sprawdź szkolenie z badania potrzeb klienta.
Obszary, które warto wspomagać szkoleniami
Prospecting
aktywne pozyskiwanie klientów
Badanie potrzeb klienta
zadawanie kluczowych pytań
Typy klientów
rozpoznawanie profilu klienta
Przedstawienie oferty językiem korzyści
umiejętne konstruowanie oferty
Radzenie sobie z obiekcjami klienta
umiejętne argumentowanie
Uważne słuchanie
dokładne zrozumienie potrzeb
Zbijanie obiekcji dotyczących ceny
Pewność siebie
Negocjacje
Umiejętne negocjowanie według sprawdzonych metod
Finalizowanie sprzedaży
ostatni etap rozmowy
Obsługa reklamacji
procedury rozpatrywania reklamacji
Narzędzia wspierające szkolenia sprzedażowe
-
Kursy e-learningowe
-
Webinary
-
Szkolenia i warsztaty stacjonarne z trenerami
-
Szkolenia hybrydowe łączące różne metody szkoleniowe
-
Podręczniki operacyjne
-
Interaktywne handbooki
-
Materiały szkoleniowe do druku, zeszyty ćwiczeń
-
Nagrania video, produktowe sesje zdjęciowe
Chcesz wzmocnić skuteczność handlowców?
Zapraszamy do kontaktu. Opisz nam w kilku zdaniach, jakie wyzwania i pomysły chodzą Ci po głowie, a my skontaktujemy się z Tobą.
Więcej o szkoleniach znajdziesz na naszym blogu.
Jak e-learning wspiera onboarding?
E-learning to doskonałe narzędzie, które pomaga w onboardingu nowych pracowników. Zobacz, dlaczego warto włączyć nowoczesny, dopasowany e-learning do metod szkoleniowych w firmie.
PREBOARDING – czy onboarding to za mało?
Preboarding to zestaw działań, które warto wdrożyć przed pierwszym dniem nowego pracownika. To dla nowozatrudnionego pomost między akceptacją oferty, a byciem pełnoprawnym członkiem zespołu. Sprawdź, jakie korzyści daje preboarding i jakie działania warto podjąć.
Jak wspierać ONBOARDING w dziale sprzedaży?
Onboarding, to proces wdrażania nowych pracowników, jest jednym z kluczowych elementów skutecznego zarządzania zasobami ludzkimi, bez względu na wielkość organizacji czy branżę. Dobrze przeprowadzony onboarding może przynieść firmie szereg korzyści, takich jak obniżenie kosztów rekrutacji, zmniejszenie rotacji pracowników, zwiększenie ich zaangażowania oraz poprawę jakości pracy i wydajności. W tym artykule przedstawię kilka istotnych powodów, dlaczego warto zainwestować w ten proces, bazując na wynikach badań.