platforma szkoleniowa

to twoja własna przestrzeń szkoleń

Wszystkie organizacje szkolące swoich pracowników korzystają z platform do komunikacji i dystrybucji szkoleń zdalnych.

 

Chcąc szkolić pracowników w nowoczesny sposób, ważne abyś miał takie miejsce, które jest dopasowane do potrzeb Twojej organizacji.

zdjecie komputera i telefony z wyświetlonym szkoleniem

Co posiada nasza platforma?

Intuicyjna i Przyjazna

Dostosowujemy ją z myślą o użytkownikach. Jest intuicyjna i łatwa w obsłudze, nawet dla tych z mniejszym doświadczeniem w obszarze technologii.

Indywidualne wdrożenie

Zapewniamy kompleksowe wsparcie podczas wdrożenia platformy w Twojej organizacji. Dbamy o to, abyś miał pełny dostęp i zrozumienie funkcjonalności platformy.

Dostęp do Raportów

Dzięki platformie, będziesz miał pełny wgląd w postępy swoich pracowników. Raporty umożliwiają śledzenie ich rozwoju i efektywności szkoleń.

Elastyczność i Dostosowanie

Dostosujemy wybrane funkcje do indywidualnych potrzeb Twojej organizacji. Możesz łatwo dodawać nowych pracowników i przydzielać im odpowiednie szkolenia. Dzięki temu masz pełną kontrolę nad procesem szkoleniowym w Twojej firmie.

 

Najczęściej zadawane pytania:

Czy będę mieć dostęp do raportu odwiedzonych szkoleń?

Tak. Raport można uzyskać w kazdym momencie.

Jak długo mam dostęp do platformy?

W zależności od okresu subskrypcji. Minimalny czas subskrypcji to pół roku.

Czy na platformie mogę umieścić już istniejące szkolenia?

Tak, na platformie można umieścić szkolenia w formacie SCORM, pliki i instrukcje PDF, dokumenty Word, video, audio i wiele wiecej.

Więcej o szkoleniach znajdziesz na naszym blogu.

Jak prowadzić „mądre spory”

Jak prowadzić „mądre spory”

Czy spory mogą przyczynić się do poprawy relacji w zespole? Zapraszamy na nasz pierwszy film okiem eksperta od rozwoju - Karoliny Krzywickiej. Dowiesz się co dalej, jeśli jako manager czy lider borykasz się ze sporami w swoim zespole.Przeczytaj też:

Ewolucja szkoleń: tradycja spotyka technologię

Ewolucja szkoleń: tradycja spotyka technologię

Rozwój kompetencji stał się nieodłącznym elementem współczesnego biznesu, wymagając dostosowania się do dynamicznie zmieniającego się świata zawodowego. Tradycyjne metody szkoleniowe, choć długo stanowiły fundament rozwoju pracowników, zaczynają tracić na...