platforma szkoleniowa
to twoja własna przestrzeń szkoleń
Wszystkie organizacje szkolące swoich pracowników korzystają z platform do komunikacji i dystrybucji szkoleń zdalnych.
Chcąc szkolić pracowników w nowoczesny sposób, ważne abyś miał takie miejsce, które jest dopasowane do potrzeb Twojej organizacji.
Co posiada nasza platforma?
Intuicyjna i Przyjazna
Dostosowujemy ją z myślą o użytkownikach. Jest intuicyjna i łatwa w obsłudze, nawet dla tych z mniejszym doświadczeniem w obszarze technologii.
Indywidualne wdrożenie
Zapewniamy kompleksowe wsparcie podczas wdrożenia platformy w Twojej organizacji. Dbamy o to, abyś miał pełny dostęp i zrozumienie funkcjonalności platformy.
Dostęp do Raportów
Dzięki platformie, będziesz miał pełny wgląd w postępy swoich pracowników. Raporty umożliwiają śledzenie ich rozwoju i efektywności szkoleń.
Elastyczność i Dostosowanie
Dostosujemy wybrane funkcje do indywidualnych potrzeb Twojej organizacji. Możesz łatwo dodawać nowych pracowników i przydzielać im odpowiednie szkolenia. Dzięki temu masz pełną kontrolę nad procesem szkoleniowym w Twojej firmie.
Najczęściej zadawane pytania:
Czy będę mieć dostęp do raportu odwiedzonych szkoleń?
Tak. Raport można uzyskać w kazdym momencie.
Jak długo mam dostęp do platformy?
W zależności od okresu subskrypcji. Minimalny czas subskrypcji to pół roku.
Czy na platformie mogę umieścić już istniejące szkolenia?
Tak, na platformie można umieścić szkolenia w formacie SCORM, pliki i instrukcje PDF, dokumenty Word, video, audio i wiele wiecej.
Więcej o szkoleniach znajdziesz na naszym blogu.
Jak trenować uważne słuchanie?
Sztuka aktywnego słuchania to umiejętność, którą warto ćwiczyć i doskonalić, aby poprawić nasze relacje i komunikację.
Chcąc lepiej słuchać warto skupić się na kilku aspektach, które z biegiem czasu i ćwiczeń staną się naturalne.
Czy to dobry moment, aby wprowadzić e-learning w firmie?
Dlaczego teraz jest idealny czas na wdrożenie szkoleń zdalnych? Być może zauważyłeś, że dziś Twoi pracownicy potrzebują wielu nowych umiejętności w porównaniu do okresu sprzed 3-4 lat, nawet jeśli ciągle pracują na tych samych stanowiskach. Jeżeli nie będą się cały...
Jak przyjmować informację zwrotną?
Przyjmowanie informacji zwrotnej to kluczowy element naszego rozwoju, zarówno w sferze osobistej, jak i zawodowej. Stanowi on swoisty kompas, wskazujący nam kierunek, w którym możemy ewoluować i doskonalić się jako jednostki.
Dlaczego feedback jest tak ważny? Zapraszamy na film.