Poznaj nasz cykl szkoleń
Jak sprzedawać przez telefon – COLD CALLE
Wizja kolejnego telefonu do klienta budzi w Tobie strach?
Odkładasz wykonanie telefonu na później?
Nie wiesz, jak zacząć rozmowę?
Po pierwszym zdaniu większość osób się rozłącza?

Zimne telefony to początek większości procesów sprzedażowych właściwie w każdej firmie i w każdej branży. Skuteczne wykonywanie zimnych telefonów jest szczególnie ważne dla handlowców pracujących w finansach, bankowości, inwestycjach, ubezpieczeniach, telekomunikacji, nieruchomościach, odnawialnych źródłach energii, firmach technologicznych i dostarczających oprogramowanie, marketingu, reklamie, w modelu B2B.
Niestety zimne telefony są trudne i wiele osób nie potrafi zbudować zaufania prospekta na początku rozmowy, co powoduje, że ludzie im odmawiają, a to z kolei powoduje spadek motywacji handlowca. Ciężko jest ciągle słyszeć „nie”, zwłaszcza gdy wkłada się dużo wysiłku w przygotowanie się do każdej rozmowy.
Co Pomoże?
Zapewne zastanawiasz się, jak rozwiązać problemy, które stawiają przed Tobą zimne telefony. Wiesz, że ta forma kontaktu to kluczowy krok w procesie sprzedaży, ale często budzi w Tobie obawę czy niechęć.
Nie musisz już dłużej czuć się zagubiony czy zestresowany. Nasz cykl szkoleń pomoże Ci w każdym aspekcie tej trudnej sztuki. W szkoleniach znajdziesz nie tylko informacje, ale mnóstwo praktycznych ćwiczeń, przykłady rozmów oraz pliki pdf, które uzupełnione w trakcie szkolenia dadzą Ci gotowe rozwiązania.
zobacz jak wyglądają szkolenia
cykl szkoleń e-learningowych zawiera:
x interaktywnych, angażujących szkoleń do umieszczenia na platformie szkoleniowej lub na stronie internetowej.
Kluczem do naprawdę skutecznego opanowania umiejętności jest działanie, dlatego w każdym szkoleniu jest mnóstwo ćwiczeń, które zmuszają do myślenia, analizowania i wdrażania poznawanych informacji w praktyce. W szkoleniach są również do pobrania pliki, które uzupełnione informacjami o klientach danego handlowca pozwolą mu wdrożyć poznaną wiedzę natychmiast po szkoleniu.
#1

Czym są zimne telefony?
9 rozdziałów
25 minut
#2

Skrypt sprzedaży przez telefon
6 rozdziałów
25 minut
#3

Jak rozmawiać z sekretarką?
12 rozdziałów
30 minut
#4

Mocny początek rozmowy
9 rozdziałów
25 minut
#5

Pytania, które sprzedają – badanie potrzeb
9 rozdziałów
25 minut
#6

Rekomendacja rezultatu
6 rozdziałów
25 minut
#7

Jak radzić sobie z obiekcjami klienta?
12 rozdziałów
30 minut
#8

Zakończenie rozmowy
9 rozdziałów
25 minut
Szkolenie 1
Wprowadzenie – czym są zimne telefony
CEL SZKOLENIA:
Pewność siebie, budowanie prawdziwej relacji z potencjalnym klientem jest niemożliwe, gdy się boimy lub uważamy, że to co robimy nie ma sensu. To bagaż, który sabotuje nasze działanie.
To szkolenie pomoże handlowcom przyjrzeć się swoim przekonaniom na temat sprzedaży przez telefon i zmienić je na takie, które będą ich wspierały w osiąganiu wyznaczonych celów.
Szkolenie interaktywne
czas trwania: około 25 minut.
PROGRAM SZKOLENIA:
- Przekonanie na temat zimnych telefonów
- Dobry handlowiec jest jak lekarz
- Sprzedaż to proces
- Trzy podstawowe zasady cold callingu
- Radzenie sobie z obiekcjami
- Podsumowanie
Szkolenie 2
Jak stworzyć strukturę rozmowy przez telefon
CEL SZKOLENIA:
Struktura rozmowy to mapa, która prowadzi do umówienia spotkania lub sprzedaży. Na każdym etapie handlowiec ma wachlarz narzędzi, z których może skorzystać w zależności od tego jak przebiega rozmowa. Dzięki temu potencjalny klient nie oporuje, bo czuje, że wszystko przebiega naturalnie, a handlowiec niczego mu nie „wciska”
To szkolenie pomoże każdemu zbudować strukturę swoich rozmów sprzedażowych. Do każdego etapu rozmowy jest przygotowany plik, aby było to latwiejsze.
Szkolenie interaktywne
czas trwania: około 25 minut.
PROGRAM SZKOLENIA:
- Podstawowe informacje
- Przygotowanie do rozmowy
- Cel rozmowy
- Rozpoczęcie rozmowy
- Zakontraktowanie rozmowy
- Kwalifikacja prospekta / badanie potrzeb
- Rekomendacja rezultatu
- Obiekcja czy wymówka
- Neutralizowanie obiekcji
- Zakończenie rozmowy
- Podsumowanie
Szkolenie 3
Do kogo dzwonisz? Czyli jak rozmawiać z sekretarką
CEL SZKOLENIA:
Dzwoniąc do firmy rzadko mamy możliwość od razu porozmawiać z osobą decyzyjną. Zwykle telefon odbiera pracownik recepcji czy sekretariatu od którego zależy czy uda nam się porozmawiać z decydentem.
To szkolenie pokazuje jak z recepcjonistki, sekretarki czy asystentki uczynić swojego sprzymierzeńca i najlepsze źródło informacji.
Szkolenie interaktywne
czas trwania: około 30 minut.
PROGRAM SZKOLENIA:
- Dlaczego to kluczowa rozmowa?
- Przygotowanie do rozmowy
- Zdobywanie informacji
- Jak zacząć?
- Ujawnienie celu rozmowy
- Kontraktowanie
- Proszenie o pomoc
- Podziękowanie
- Wysłanie oferty mailem
- Podsumowanie
Szkolenie 4
Mocny początek rozmowy
CEL SZKOLENIA:
xxx
xxx
Szkolenie interaktywne
czas trwania: około 25 minut.
PROGRAM SZKOLENIA:
- X
- X
- X
- X
- X
- X
- X
- X
Szkolenie 5
Pytania, które sprzedają – badanie potrzeb
CEL SZKOLENIA:
xxx
xxx
Szkolenie interaktywne
czas trwania: około 25 minut.
PROGRAM SZKOLENIA:
- X
- X
- X
- X
- X
- X
- X
- X
Szkolenie 6
Rekomendacja rezultatu
CEL SZKOLENIA:
xxx
xxx
Szkolenie interaktywne
czas trwania: około 25 minut.
PROGRAM SZKOLENIA:
- X
- X
- X
- X
- X
- X
- X
- X
Szkolenie 7
Jak radzić sobie z obiekcjami klienta?
CEL SZKOLENIA:
xxx
xxx
Szkolenie interaktywne
czas trwania: około 25 minut.
PROGRAM SZKOLENIA:
- X
- X
- X
- X
- X
- X
- X
- X
Szkolenie 8
Zakończenie rozmowy
CEL SZKOLENIA:
xxx
xxx
Szkolenie interaktywne
czas trwania: około 25 minut.
PROGRAM SZKOLENIA:
- X
- X
- X
- X
- X
- X
- X
- X
Dopasujemy szkolenie do Twojej firmy
We wszystkich naszych szkoleniach zdalnych możemy wprowadzać modyfikacje, które dopasują je do charakteru Twojej firmy. Umieścimy logo, zmienimy kolory i dodamy charakterystyczne dla Twojej marki elementy.
lub skorzystaj z formularza poniżej

Chcesz sprawdzić, czy szkolenie będzie odpowiednie dla Twojej firmy? Zapraszamy do kontaktu. Chętnie porozmiawiamy.

Chodzi Ci po głowie szkolenie?
Napisz, chętnie poznamy Twój pomysł!